هدفون های بی سیم حذف نویز Beats Fit Pro در آمازون ۲۰ درصد تخفیف دارند

هدفون های Beats Fit Pro در سه رنگ جدید به بهترین قیمت خود در یک معامله کاهش یافته است. آمازون. هدفون‌های بی‌سیم واقعی و حذف نویز ۲۰ درصد تخفیف برای طرح‌های Volt Yellow، Coral Pink و Tidal Blue دارند و فقط ۱۶۰ دلار قیمت دارند. این هدفون های محبوب معمولاً ۲۰۰ دلار قیمت دارند، بنابراین ۴۰ دلار پس انداز خواهید کرد. اگر این گزینه ها برای استایل شما بسیار پر جنب و جوش هستند، ۱۰ درصد تخفیف روی رنگ های دیگر و ظریف تر نیز وجود دارد. این شامل Beats Black، Beats White، Sage Grey و Stone Purple می‌شود که همه آنها با قرارداد فعلی فقط ۱۸۰ دلار هستند.

جوانه های Beats Fit Pro یک انتخاب عالی برای کاربران اپل و اندروید هستند، به خصوص اگر به دنبال هدفون های ورزشی مطمئن هستید. آنها جزو هستند شما می توانید امروز، و مورد علاقه ما برای تناسب اندام. با استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب، آنها در برابر عرق و پاشیدن آب مانند باران خفیف مقاومت می کنند. آنها دارای نوک گوش های سیلیکونی راحت و بال های مناسب برای نگه داشتن آنها در گوش شما هستند. هدفون‌های Beats Fit Pro همچنین به قابلیت حذف نویز فعال و صدای فضایی مجهز شده‌اند تا بتوانید واقعاً وارد منطقه شوید.

در مورد عمر باتری، آنها به ۶ ساعت گوش دادن می‌رسند که می‌توان با قاب شارژ آن را تا ۲۴ ساعت افزایش داد. هدفون‌های Beats Fit Pro بر روی تراشه H1 اپل کار می‌کنند و دارای ویژگی‌های مناسب برای کاربران آیفون هستند، مانند جفت‌سازی سریع، دسترسی هندزفری Siri و اشتراک‌گذاری صدا با سایر دستگاه‌های اپل یا هدفون‌های Beats. این بدان معناست که می توانید برای گوش دادن پشت سر هم با دوستان تمرینی خود (تا زمانی که از یک دستگاه سازگار استفاده می کنند) همگام سازی کنید.

کاربران اندرویدی ممکن است تمام امتیازات اضافی را دریافت نکنند، اما همچنان می‌توانند از کنترل‌های صوتی و روی دستگاه با کیفیت بالا استفاده کنند. هنگام جفت کردن آنها در برنامه Android، همچنین می‌توانید صدا را با Beats’ Fit ​​Test تنظیم کنید. در جعبه، Beats Fit Pro دارای یک کیف شارژ همرنگ با هدفون، نوک گوش سیلیکونی در سه اندازه و یک کابل شارژ USB-C است.

دنبال کردن EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-beats-fit-pro-noise-canceling-wireless-earbuds-are-20-percent-off-at-amazon-160536914.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-beats-fit-pro-noise-canceling-wireless-earbuds-are-20-percent-off-at-amazon-160536914.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *