هرزنامه احتمالی به تماس و پیامک ادامه می دهد؟ این به چه معناست (و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید)

هرزنامه احتمالی به تماس و پیامک ادامه می دهد؟  این به چه معناست (و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید)

با این حال، بهترین راه‌حل‌های مسدود کردن تماس رباتیک به شکل اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند هستند. هر سه اپراتور تلفن همراه بزرگ آمریکایی نوعی برنامه ضد رباتیک برای مشتریان خود دارند: Verizon Call Filter، AT&T ActiveArmor و T-Mobile Scam Shield. در قلب آنها، همه آنها عملکرد اولیه یکسانی برای شناسایی تماس های هرزنامه و ارسال مستقیم آنها به پست صوتی دارند، اما برخی از زنگ ها و سوت های اضافی نیز وجود دارد.

فیلتر تماس Verizon سطح ریسک خاصی را به هر تماس اختصاص می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد تا فاصله آن را در طول زنجیره ریسک فیلتر کنید، و همچنین گزینه‌ای را که «فیلتر همسایگی» می‌نامد را در اختیار شما قرار می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد اعدادی شبیه به شما و/یا یک کد منطقه خاص و ترکیب پیشوند/مبادله را مسدود کنید. در همین حال، برای Scam Shield، T-Mobile ادعاها برای استفاده از “هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و فناوری های ثبت شده” برای مسدود کردن تماس های بازیگران بد، با پایگاه داده ضد هرزنامه آن هر شش دقیقه به روز می شود.

برای کسانی که به دنبال برنامه های اندروید برای مسدود کردن هرزنامه هاشماره‌گیر Google، Phone by Google، دارای محافظت در برابر هرزنامه است – همانطور که برنامه Messages آن نیز وجود دارد – اما برنامه‌های مختلف ضد هرزنامه نیز برای اندروید و آیفون وجود دارد. ما جمع بندی خودمان را داریم بهترین برنامه های تماس ضد هرزنامه از سال ۲۰۱۷ که می توانید بررسی کنید، اما برخی از گزینه های بسیار توصیه شده عبارتند از TrueCaller، Hiya، و Mr. Number.


منبع: https://www.slashgear.com/1463672/potential-spam-calling-texting-what-that-means/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *