هنوز هم می‌توانید ۱۲۰۰ دلار در Galaxy Z Fold 6، ۳۵۰ دلار در Watch Ultra صرفه‌جویی کنید

به طور رسمی روز معرفی گلکسی است و جدیدترین دستگاه‌های تاشو، پوشیدنی و صوتی سامسونگ اکنون در سراسر کشور در خرده‌فروشان در دسترس هستند. اگر در طول دوره پیش‌سفارش آماده نبودید، این مایه تاسف است، اما اگر به دنبال خروج از حصار هستید، معاملات هنوز واقعاً خوب هستند.

با معاملات واجد شرایط، گلکسی زد فولد ۶ خریداران می‌توانند تا ۱۲۰۰ دلار صرفه‌جویی کنند، به علاوه همچنان از فضای ذخیره‌سازی دو برابری رایگان استفاده کنند. این یک مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت فقط ۶۹۹ دلار است. خریداران Galaxy Z Flip 6 می توانند تا ۶۵۰ دلار صرفه جویی کنند و قیمت را تا ۴۴۹ دلار کاهش دهند. آن دستگاه همچنین برای فضای ذخیره‌سازی دو برابری واجد شرایط است.

هنوز هم می‌توانید ۱۲۰۰ دلار در Galaxy Z Fold 6، ۳۵۰ دلار در Watch Ultra صرفه‌جویی کنید

بیایید بگوییم یک فنجان تاشو فنجان چای شما نیست. باحاله. سامسونگ سه پوشیدنی جدید برای بازی دارد: گلکسی واچ اولتراگلکسی واچ ۷ و حلقه کهکشان. کسانی که دارای معامله واجد شرایط هستند می توانند تا ۳۵۰ دلار در Galaxy Watch Ultra صرفه جویی کنند، در حالی که خریداران Galaxy Ring که تصمیم به پیش خرید ندارند، در حال حاضر با برچسب قیمت کامل ۳۹۹ دلار گیر کرده اند.

اگر جدیدترین گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ توجه شما را به خود جلب کرده است، سامسونگ ارزش مبادله ای تا ۱۰۰ دلار برای جوانه های قدیمی شما دارد که قیمت شما را به ۱۴۹ دلار کاهش می دهد.

و فراموش نکنید، سامسونگ یک برنامه پیشنهادی سخاوتمندانه با تخفیف برای مهمانی های واجد شرایط مانند اولین پاسخ دهندگان، ارتش فعال و دانشجویان دارد. اگر می توانید حتما از این پس انداز استفاده کنید.

لینک های سفارش سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/24/its-samsung-galaxy-launch-day-and-savings-are-still-active/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *