هوش مصنوعی لایتنینگ «رویکرد آیفون» را برای پلتفرم جدید توسعه دهنده هوش مصنوعی معرفی کرد

هوش مصنوعی لایتنینگ «رویکرد آیفون» را برای پلتفرم جدید توسعه دهنده هوش مصنوعی معرفی کرد

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


لایتنینگ AIشرکت پشت چارچوب محبوب منبع باز PyTorch Lightningلایتنینگ AI Studios را راه اندازی کرده است، یک پلتفرم مبتنی بر ابر همه در یک درجه سازمانی برای ساخت و استقرار محصولات هوش مصنوعی در مقیاس.

مطابق با لایتنینگ AI، پلتفرم انتها به انتها، SaaS “به طور اساسی نحوه کار توسعه دهندگان را با انتزاع هر فعالیت غیر اصلی و ارائه یک رابط واحد برای همه نیازهای توسعه هوش مصنوعی بازسازی می کند.” کاربران می‌توانند از قالب‌های از پیش ساخته شده استفاده کنند، به سرعت از CPU به GPU بر روی هر تعداد ماشینی که نیاز دارند، مقیاس کنند، و از ابزارهای یکپارچه بومی استفاده کنند یا ابزارهای خود را در حین استقرار در هر مکانی بسازند – در ابر خود، ابر لایتنینگ AI یا در یک خوشه GPU محلی.

ویلیام فالکون، بنیانگذار و مدیر عامل لایتنینگ هوش مصنوعی، طی یک نمایش مجازی به VentureBeat گفت: “اگر ما موفق باشیم. امیدوارم این لحظه ای باشد که از استفاده از تلفن تاشو خود به آیفون می گذرد.”

یک سیستم عامل برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی

فالکون استودیو لایتنینگ AI را هم نوعی سیستم عامل برای توسعه دهندگان هوش مصنوعی توصیف می کند و هم به عنوان یک دسکتاپ مبتنی بر ابر مشترک با تمام برنامه های ضروری در یک مکان، شبیه به این که یک گوشی هوشمند یک تلفن، یک دوربین، یک ماشین حساب و انواع برنامه ها به گفته فالکون، ابزارسازی برای یادگیری ماشین “در دهه‌ها – تا کنون” به طور معناداری تکامل نیافته است.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

سه سال پیش، فالکون کار روی آن را آغاز کرد توری.ai، پیشروی لایتنینگ AI، که ۱۸٫۶ میلیون دلار در دور سری A جمع آوری کرد تا به محققان و مهندسان هوش مصنوعی کمک کند تا مدل های خود را به تولید برسانند. در آن زمان، تیم ایده آموزش مدل‌ها در فضای ابری را معرفی کرد.

او گفت: «تمام تز من برای انجام این کار این بود که اساساً معتقدم کدنویسی در لپ‌تاپ شما برای هوش مصنوعی مضر است. ما می‌خواستیم بگوییم، بعد چه می‌شود؟ رویکرد آیفون به این موضوع چیست – ما دوست داریم خودمان را اپل برای یادگیری ماشین بدانیم.

یک بازار اپلیکیشن برای تولید مدل های هوش مصنوعی

اکنون، سه سال بعد، او معتقد است که رویکردی شبیه به آیفون، در قالب تجربه ای که کاملاً در فضای ابری است، از راه رسیده است. او توضیح داد: “لپ تاپ شما واقعاً فقط به یک ماشین ابری متصل می شود.” لایتنینگ AI استودیو به هیچ راه اندازی نیاز ندارد، بنابراین توسعه دهندگان هوش مصنوعی می توانند با یک کلیک و روی یک صفحه شروع به ساخت محصولات هوش مصنوعی کنند – از جمله راه اندازی سریع، یکپارچه سازی آسان، و بازاری از برنامه ها برای ساخت، آموزش، تنظیم دقیق و استقرار مدل ها.

برنامه هایی برای API استنتاج سلف سرویس برای LLM های منبع باز پیشرو (Llama2، CodeLlama، Mistral) وجود دارد. تنظیم دقیق LLM ها روی داده های کاربر. پیش آموزش کامل LLM در مورد داده های کاربر. انتشار پایدار (از جمله انواع اخیر مانند LCM)؛ تنظیم دقیق و تولید؛ ارزیابی LLM؛ تصویر چندوجهی + زبان چت API. و شروع سریع بینایی + صدا + متن.

فالکون گفت Lightning AI Studios آماده رقابت با دو رقیب اصلی Google Colab و AWS Sagemaker است. او گفت: «آنها اکنون احساس می کنند محصولات ابری نسل ۱ هستند، مانند اینکه بلک بری تا زمانی که مردم از آیفون استفاده می کردند چقدر سرگرم کننده بود. او ادعا کرد که در حال حاضر ۲۷۰۰۰ نفر در لیست انتظار برای لایتنینگ AI Studios هستند. او گفت: «ما اخیراً شروع به حذف افراد از لیست انتظار کردیم و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰ نفر داریم که کاملاً جدید هستند و قبلاً از این محصول استفاده نمی کردند.

چهار سطح قیمت گذاری وجود دارد: یک سطح رایگان برای دانشجویان، محققان و علاقمندان. یک سطح حرفه ای برای مهندسان، محققان و دانشمندان؛ سطح تیمی برای استارت آپ ها و تیم ها؛ و در نهایت یک سطح سازمانی برای سازمان های بزرگتر که به هوش مصنوعی درجه سازمانی نیاز دارند.

برای ثبت نام برای دسترسی زودهنگام به Lightning AI Studios، به این آدرس بروید https://lightning.ai.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/lightning-ai-debuts-iphone-approach-to-new-ai-dev-platform/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *