هوندا در نمایشگاه CES 2024 از کانسپت جدید EV با دو مدل آینده‌نگر سری ۰ رونمایی کرد.

امروز، در CES 2024 هوندا در لاس وگاس فاش کرد دو خودروی الکتریکی مفهومی – یک سدان به نام سالون و مینی ون فضایی هاب. هوندا گفت که مدلی بر اساس خودروی مفهومی Saloon برای بازارهای آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۶ توسعه خواهد داد، قبل از اینکه در نهایت به خریداران دیگر در آسیا، اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آفریقا برسد. علاوه بر این، این خودروساز لوگوی بازطراحی شده «H» را معرفی کرد که منحصر به خط خودروهای برقی آن خواهد بود.

Saloon که پرچمدار مفهومی EV آن است، طراحی آیرودینامیکی دارد و تا سطح زمین حرکت می کند. در حالی که Space-Hub کمی جعبه‌دارتر است و رندرها آن را با صندلی‌هایی نشان می‌دهند که مسافران روبروی یکدیگر قرار دارند. هوندا علاوه بر تبلیغ یک کابین جادار، اطلاعات زیادی در مورد زمان و یا اینکه قصد دارد واقعاً خودرویی با الهام از مفهوم Space-Hub تولید کند، ارائه نکرد.

اولین ورودی ها در هونداخط تولید سری ۰ دارای سیستم های پیشرفته کمک راننده است که با نرم افزار Sensing Elite این خودروساز جفت می شود. در اواخر دهه، هوندا انتظار دارد سری ۰ از طریق ادغام هوش مصنوعی ویژگی های رانندگی خودکار را به دست آورد.

تقریباً در همان زمان، این شرکت انتظار دارد که پیشرفت‌های چشمگیری را در فناوری باتری خود اعمال کند، مانند شارژ سریع از ۱۵ تا ۸۰ درصد در حدود ۱۵ دقیقه و کاهش تخریب باتری به کمتر از ۱۰ درصد در طول ۱۰ سال. اینها اهداف جسورانه ای هستند، به خصوص برای شرکتی که چنین است کمی دیر به فضای EV

هوندا مفهومی EV
هوندا

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/honda-debuts-two-futuristic-0-series-ev-concept-models-at-ces-2024-225422387.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/honda-debuts-two-futuristic-0-series-ev-concept-models-at-ces-2024-225422387.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *