هیچ چیز Phone 2a بدون جزئیات مورد نیاز ما اعلام نشد

هیچ گوشی جدیدی در افق وجود ندارد و انتظار می‌رود که آن را در رویدادی در اواخر فوریه در MWC به طور کامل معرفی کند. امروز صبح آن دستگاه را حداقل به نام رسمی کردند.

تلفن Nothing (2a) به زودی عرضه می شود.

از طریق یک به‌روزرسانی انجمن، هیچ توضیحی از تلفن (۲a) ارائه نشد، در حالی که تقریباً چیزی در مورد آن به ما نمی‌گفت. چیزی که آنها توصیف کردند دستگاهی است که باید بهتر از Nothing Phone (1) “در هر قسمت” باشد، اما برای مصرف کننده ای طراحی شده است که بیشتر به عملکردهای اصلی گوشی هوشمند مانند “عملکرد” ​​و “دوربین” اهمیت می دهد. این یک راه کلی برای تایید یک گوشی به عنوان مقرون به صرفه است.

و این تقریباً تمام چیزی است که آنها به ما گفتند. آنها واقعاً می خواهند ما بدانیم که اسم رمز Phone (2a) “Aerodactyl” است، زیرا کارل پی بنیانگذار Nothing عاشق پوکمون است. حدس می‌زنم در آینده، همه ما ارجاعاتی به Pokemon از Nothing پیدا می‌کنیم و سپس سعی می‌کنیم بفهمیم که آنها در فرم سخت‌افزاری به چه چیزی تبدیل می‌شوند یا چیزی؟ ناز است حدس می زنم.

البته ظاهرا مشخصات گوشی Nothing Phone (2a) در ماه دسامبر به بیرون درز کرد، بنابراین ممکن است بدانیم که گوشی هیچ چیز با چه بودجه ای تمام خواهد شد. شایعات حاکی از یک چیپست مدیاتک Dimensity 7200، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۴×۲۴۱۲ با وضوح ۶٫۷ اینچی، سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ (S5KGN9) در کنار لنز ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ (S5KJN1) فوق عریض، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. قابلیت عکاسی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی. تلفن (۲a) همچنین باید از سیستم نورپردازی Nothing’s Glyph Interface در برخی سطوح نیز پشتیبانی کند.

کنجکاو در مورد یک گوشی ارزان قیمت هستید؟ ۲۷ فوریه را در تقویم خود علامت بزنید.

// هیچ چی


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/01/nothing-makes-phone-2a-official-and-dances-around-the-details/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *