واتس اپ در حال آزمایش روشی بدون تلفن برای ورود به حساب کاربری شما در مواقع اضطراری است

واتس اپ در حال آزمایش روشی بدون تلفن برای ورود به حساب کاربری شما در مواقع اضطراری است

به عنوان بخشی از یک جدید iOS به روز رسانی، واتس اپ یک روش ورود جایگزین را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد با وارد کردن ایمیل خود وارد شوند.

تا کنون، متا هنوز اعلامیه رسمی در مورد ارتقاء نداده است. ما در این مورد از طریق یاد می گیریم WABetaInfo. آنها توضیح می دهند که این ابزار می تواند مفید باشد اگر تا به حال در موقعیتی هستید که سرویس تلفن همراه ندارید و نمی توانید کد را از طریق پیام متنی دریافت کنید. نکاتی از این ویژگی آینده برای اولین بار در نسخه بتا مشاهده شد اوایل نوامبر. با این حال، دسترسی به چند نفر محدود شد. با حرکت رو به جلو، دارندگان آیفون می توانند ایمیل شخصی خود را وارد کنند و سپس یک کد شش رقمی برای ورود به سیستم دریافت کنند.

به خاطر داشته باشید که این کاملا یک روش پشتیبان است. برای ایجاد نام تجاری جدید همچنان باید یک شماره تلفن وارد کنید واتس اپ حساب. البته ورود با شماره یک گزینه باقی خواهد ماند. ۹To5Mac در ایالت های تحت پوشش آن، ایمیل ها فقط برای “دسترسی به حساب کاربری و برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود” استفاده می شود.

برای آزمایش این ویژگی، کاربران آیفون باید آن را نصب کنند WhatsApp برای iOS نسخه ۲۳٫۲۴٫۷۰٫ از آنجا، به تب تنظیمات بروید، سپس روی Account ضربه بزنید، جایی که گزینه ورود به ایمیل را پیدا خواهید کرد. در مورد اینکه آیا این به روز رسانی به اندروید نیز گسترش خواهد یافت یا خیر، صحبتی وجود ندارد. آخرین نسخه بتا WhatsApp برای اندروید با توجه به WABetaInfoیک فیلتر برای به روز رسانی وضعیت در پلتفرم اضافه می کند و نه چیزهای دیگر.

امنیت رو به رشد

این وصله بخشی از تلاش مستمر متا برای رشد و گسترش امنیت واتس اپ است. سال ۲۰۲۳ سال شلوغی برای این سرویس بوده است زیرا شاهد معرفی آن بوده است ابزار Protect IP Address برای انتقال تماس های تلفنی از طریق سرورهای شرکت نیز پشتیبانی از کلیدهای عبور. در آینده واتس اپ قرار است نام کاربری داشته باشد در Android به عنوان یک لایه اضافی از حریم خصوصی اگر کسی احساس راحتی نمی کند نام خود را به اشتراک بگذارد، پیاده سازی شده است. معلوم نیست چه زمانی این عرضه را خواهیم دید. آخرین باری که در مورد آن شنیدیم در ماه می بود. احتمالاً هنوز در حال توسعه است

امنیت همیشه در خط مقدم واتس اپ قرار دارد، اما همه چیز همیشه به برنامه ها ختم نمی شود. اگر علاقه مند به ارتقای سطح حفاظت از داده ها هستید، لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین گوشی های هوشمند ایمن برای سال ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/whatsapp-is-testing-a-phone-free-way-to-log-into-your-account-during-emergencies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *