واتس اپ پیام های صوتی خود تخریب شونده را برای اندروید و iOS راه اندازی کرد

واتس اپ به طور رسمی به کاربران این امکان را می دهد که پیام های صوتی موقت را برای مخاطبین خود ارسال کنند.

ما می گوییم “رسما” زیرا این ویژگی در واقع وجود داشته است در حدود دو ماه گذشته یا بیشتر اگرچه در حالت بتا بود. افراد حاضر در برنامه بتا تنها کسانی بودند که در آن زمان دسترسی داشتند. نگران نباشید که احساس کنید از دست داده اید زیرا پیام های View Once، همانطور که نامیده می شوند، دقیقاً مانند قبل عمل می کنند. متا هیچ تغییری با آن ایجاد نکرد انتشار رسمی.

با نگه داشتن دکمه ضبط شروع کنید، سپس انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا قفل شود. ضبط ها باید ابتدا قفل شوند تا نماد View Once (که شماره یک داخل دایره است) در گوشه سمت راست پایین ظاهر شود. یک بار روی آن ضربه بزنید تا فعال شود و یک تایمر به پیام متصل می شود. Send را بزنید و کارتان تمام شد

واتس اپ پیام های صوتی خود تخریب شونده را برای اندروید و iOS راه اندازی کرد

(اعتبار تصویر: آینده)

چند محدودیت

از آنجا، گیرنده دو هفته فرصت دارد تا ضبط را گوش کند. هنگامی که نشانگر کوچک رسید در زیر پیام ظاهر می شود، متوجه خواهید شد که آنها گوش داده اند. اگر تمام مدت آن را نادیده بگیرند، واتس اپ به طور خودکار آن را حذف خواهد کرد. توجه داشته باشید که نمی‌توانید این پیام‌های صوتی خود ویرانگر را ذخیره، به اشتراک بگذارید یا بازارسال کنید.

با توجه به یک صفحه در وب سایت پشتیبانی واتس اپ. اگر قبلا شنیده شده بود، پس شانس شما را ندارید. یکی دیگر باید ارسال شود.

این به روز رسانی در حال حاضر به صورت جهانی برای همه کاربران واتس اپ منتشر می شود اندروید و iOS دستگاه ها هنگام رسیدن پچ در روزهای آینده حتما مراقب آن باشید. ما با متا تماس گرفتیم و پرسیدیم که آیا برنامه‌ای برای افزودن همین ویژگی به برنامه دسکتاپ وجود دارد یا خیر. اگر اطلاع ندارید، این شرکت به واتس اپ روی دسکتاپ این قابلیت را داده است ارسال تصاویر و فیلم های خود ویرانگر. شاید از پیام های صوتی موقت نیز پشتیبانی دریافت کند. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

در حالی که منتظر هستید، حتما بپیوندید کانال رسمی واتساپ TechRadar برای دریافت آخرین بررسی ها و اخبار ما مستقیماً روی تلفن خود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/whatsapp-launches-self-destructing-voice-messages-to-android-and-ios

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *