والمارت این جارو شارژی و دستشویی را به ۹۹ دلار کاهش داد

والمارت این جارو شارژی و دستشویی را به ۹۹ دلار کاهش داد
Tineco

در حالی که جاروبرقی های سیمی برای تمیز کردن طولانی مدت عالی هستند، اما استفاده از آنها می تواند کمی دست و پا گیر و دردناک باشد، به خصوص اگر توزیع مناسبی از پریزهای دیواری نداشته باشید. آنجاست جارو شارژیوارد شده و به شما امکان می دهد آزادانه در خانه خود بچرخید بدون اینکه نگران گیر کردن سیم ها باشید. نقطه ضعف این است که آنها فقط حدود ۴۰ تا ۶۰ دقیقه کار می کنند، اما اگر یک جارو شارژی عالی مانند Tineco iFloor 2 Max بگیرید، این زمان برای انجام تمیز کردن شما بیش از اندازه کافی خواهد بود.

Tineco iFloor 2 Max معمولاً ۱۹۹ دلار به فروش می رسد، اما Walmart در حال حاضر فروش بسیار خوبی در آن دارد که آن را به تنها ۹۹ دلار کاهش می دهد که یک تخفیف قابل توجه ۱۰۰ دلاری است. این یک قیمت عالی برای جاروبرقی است که می توانید از آن به صورت مرطوب و خشک استفاده کنید، با برخی ویژگی های عالی.

چرا باید جاروبرقی مرطوب/خشک شارژی Tineco iFloor 2 Max را بخرید؟

نکته جالب در مورد Tineco iFloor 2 Max این است که ترکیبی از جاروبرقی مرطوب و خشک است که به این معنی است که وقتی می‌خواهید با یکی از آن‌ها سر و کار داشته باشید، دیگر نگران تعویض سر نباشید. در حالی که این مقدار آن را کمی بزرگتر از جاروبرقی معمولی شما می کند، مزیت آن این است که می تواند یکباره تمیز کند و جاروبرقی بکشد، و حتی بعد از آن با یک حالت خود تمیز شونده مخصوص در هنگام شارژ، خود را تمیز می کند، اگرچه همانطور که شما خود را تمیز می کند. از آن نیز استفاده کنید این ویژگی بسیار مفید است زیرا کل جاروبرقی دارای دو مخزن است، یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب کثیف، بنابراین شما همیشه از آب تمیز برای طبقات خود به جای آب کثیف دوباره استفاده می کنید.

همچنین خوشحال خواهید شد که بدانید Tineco iFloor 2 Max بر روی سطوح چوبی سخت و نرم مانند فرش کار می‌کند، بنابراین می‌توانید تقریباً در هر جایی از آن استفاده کنید، حتی روی چیزهایی مانند لمینت و وینیل، که عالی است. همچنین یک حالت نقطه تمیز وجود دارد که حداکثر قدرت را برای آن آشفتگی های سخت و سرسخت به شما می دهد. تنها نقطه ضعف بزرگ این است که فقط حدود ۲۲ دقیقه زمان اجرا دارد، که با توجه به اینکه یک جارو شارژی چند منظوره است، تعجب آور نیست. با این حال، این ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد، پس حتما آن را در نظر داشته باشید.

Tineco iFloor 2 Max یک جاروبرقی عالی برای تقریباً هر ریزشی است، به خصوص که می توانید با قیمت ۹۹ دلار یکی از والمارت را بگیرید. و اگر زمان اجرای کندتر شما را آزار می دهد، همیشه می توانید دو عدد بگیرید زیرا به هر حال بدون تخفیف ۱۹۹ دلار هزینه داشت! گفته شد، اگر چند گزینه دیگر می‌خواهید، شاید ارزش بررسی این گزینه‌های دیگر را داشته باشد معاملات وکیوم بی سیمو همچنین ژنرال معاملات جمعه سیاه که همزمان در حال وقوع هستند

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home/tineco-ifloor-2-max-deal-walmart-november-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *