والمارت برنامه های جمعه سیاه را با فروش یک ماهه از امروز فاش می کند

والمارت فروش جمعه سیاه امروز به طور رسمی آغاز شده است، با یک رویداد خرید آنلاین که در روز جمعه، ۱۰ نوامبر به مکان‌های خرده‌فروشی گسترش می‌یابد. تخفیف‌های عمده‌ای در این فروش وجود دارد، از جمله قیمت‌های پایین همیشه در AirPods 2 و Apple Watch Series 9.

والمارت برنامه های جمعه سیاه را با فروش یک ماهه از امروز فاش می کندتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Walmart است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برنامه جمعه سیاه والمارت

فروش جمعه سیاه Walmart به صورت آنلاین برای اعضای Walmart+ آغاز شده است و این پنجره انحصاری تا ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی ادامه خواهد داشت. پس از این زمان، هر کسی می‌تواند تا دو روز آینده از وب‌سایت والمارت و سپس جمعه در فروشگاه‌ها، این فروش را خریداری کند.

همین الگو در هفته جمعه سیاه نیز یافت می شود. معاملات جدید چهارشنبه، ۲۲ نوامبر، ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی، فقط برای اعضای Walmart+ به صورت آنلاین ظاهر می شود. سپس فروش آن بعدازظهر به روی همه باز خواهد شد و پس از آن در فروشگاه ها در جمعه، ۲۴ نوامبر – جمعه سیاه.

  • چهارشنبه، ۸ نوامبر – تخفیف‌ها به صورت آنلاین از ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی برای اعضای Walmart+ و ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی برای سایرین شروع می‌شود.
  • جمعه، ۱۰ نوامبر – معاملات در فروشگاه ها شروع می شود
  • چهارشنبه، ۲۲ نوامبر – تخفیف‌ها به صورت آنلاین از ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی برای اعضای Walmart+ و ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی برای سایرین شروع می‌شود.
  • جمعه، ۲۴ نوامبر – معاملات جمعه سیاه در فروشگاه ها شروع می شود
  • دوشنبه، ۲۷ نوامبر – معاملات سایبر دوشنبه به صورت آنلاین شروع می شود

عضویت Walmart+

اگر عضو Walmart+ نیستید، می توانید دریافت ۵۰ درصد تخفیف برای عضویت برای مدت محدودی در این رویداد شما ۴۹ دلار برای یک سال Walmart+ پرداخت خواهید کرد، و این پیشنهاد فقط تا بعد از ظهر امروز در ساعت ۲:۵۹ بعد از ظهر به وقت شرقی اجرا می شود.

معاملات در حال حاضر در دسترس است

مانند بسیاری از خرده فروشان، پیشنهادات جمعه سیاه Walmart گسترده و متنوع است. نشانه‌های اصلی را در بازی‌های ویدیویی، لوازم خانگی، تلویزیون، محصولات خانه هوشمند، بلندگوها، هدفون‌ها و موارد دیگر خواهید دید. ما برخی از دسته بندی های عمده تخفیف را در بخش های زیر تقسیم کرده ایم، و به یاد داشته باشید که در حالی که بسیاری از این فروش‌ها در حال حاضر فعال هستند، اگر عضو Walmart+ نباشید، برخی از آنها تا اواخر روز ظاهر نمی‌شوند..

سیب

Walmart در حال خروج از دروازه با برخی از معاملات سنگین اپل است که با شروع آن شروع می شود AirPods 2 تنها با ۶۹٫۰۰ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک قیمت پایین بی سابقه است که فروش معمولی را که در این جفت مشاهده می کنیم حدود ۳۰ دلار شکست می دهد.


برای اپل واچ، اینها اولین تخفیف‌های عمده‌ای است که در مدل‌های سری ۹ جدید ردیابی کرده‌ایم. میتونی به دستش بیاری ۵۰ دلار تخفیف برای جی پی اس ۴۱ و ۴۵ میلی متری اپل واچ سری ۹ در والمارت، و هر دو قیمت های جدید و کم سابقه هستند.

تلویزیون ها

بازی های ویدیویی

سمعی

دستگاه های پخش جریانی

کامپیوترها

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/08/walmart-black-friday-plans/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *