والمارت به بایکوت تبلیغات X / توییتر می‌پیوندد – این تحریم‌ها را تهدید می‌کند

درست به موقع برای فصل خرید تعطیلات، والمارت تصمیم گرفت تبلیغات در ایلان ماسک ایکس را متوقف کند و به جمعی دیگر پیوست شرکت های بزرگی که فرار کرده اند پلتفرم رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر

یکی از سخنگویان والمارت گفت: “ما در X تبلیغ نمی کنیم، زیرا پلتفرم های دیگری برای دسترسی بهتر به مشتریان خود پیدا کرده ایم.” رویترزکه اولین بار در مورد تصمیم زنجیره خرده فروشی برای تعلیق کمپین های تبلیغاتی در وب سایتی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، گزارش داد.

پاسخ توهین آمیز ماسک به تبلیغ کنندگان فراری

تصمیم والمارت برای توقف تبلیغات پس از آن گرفته شد که ماسک، مالک X، به تبلیغ کنندگان در حال تحریم گفت “برو خودت را لعنت کن” در حین مصاحبه مجله نیویورک تایمز نشست DealBook.

جدیدترین مشکلات تبلیغ‌کننده X در اواسط نوامبر پس از تأیید نظریه توطئه یهودی‌ستیزانه توسط کاربر دیگری در پلتفرم توسط ماسک آغاز شد.

ماسک به کاربری که توطئه معروف به نظریه جایگزینی بزرگ را به اشتراک گذاشته بود، پاسخ داد: “شما حقیقت واقعی را گفتید.” ماسک بعداً به بحث بیشتر درباره چگونگی امتناع گروه هایی مانند ADL از “انتقاد گروه های اقلیت که تهدید اصلی آنها هستند” پرداخت.

یک رسانه مهم است گزارش روز بعد منتشر شد همچنین به شماره های X اضافه شد زیرا تبلیغات بسیاری از برندها را در مورد محتوای طرفدار نازی ها یافت.

مدت کوتاهی پس از اظهارات ماسک و گزارش، تبلیغ‌کنندگان شروع به حذف پلتفرم کردند.

والمارت در میان لیست بلندبالایی از خروجی‌های X یک نقطه کوتاه است

IBM بود اولین برای کشیدن تبلیغاتش شرکت ها دوست دارند سیب، دیزنیسونی، برادران وارنر، کامکست، NBCUniversal و پارامونت بلافاصله پس از آن دنبال شدند.

در نتیجه تحریم تبلیغ‌کنندگان، ماسک و شرکا. شکایت کرد رسانه‌ها در گزارش خود اهمیت می‌دهند و تقصیر از دست دادن درآمد تبلیغاتی خود را دقیقاً متوجه یافته‌های سازمان می‌دانند.

در نشست DealBook در اوایل این هفته، ماسک تلاش کرد بخش‌هایی از نظرات خود را توضیح دهد، که X را با این ادعا که در مورد گروه‌های یهودی صحبت می‌کند که گروه‌های اقلیت‌هایی را که از اسرائیل حمایت نمی‌کنند، حمایت مالی می‌کنند، با مشکل مواجه شد. ماسک مشخص نکرد که در مورد کدام گروه صحبت می کند – و ماسک نیز در مورد پاسخ اولیه خود مبنی بر حمایت از پست تئوری بزرگ جایگزینی چیزی نگفت.

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی نیز در رویداد DealBook Summit صحبت کرد، البته قبل از اینکه ماسک به ایگر بگوید “برو خودت را بکن” و دلیل دقیق توقف تبلیغات دیزنی را به اشتراک گذاشت: ماسک، خودش.

ایگر: “با اتخاذ موضعی که او به صورت کاملاً عمومی اتخاذ کرد، ما فقط احساس کردیم که ارتباط با آن موقعیت و ایلان ماسک و ایکس لزوماً برای ما مثبت نیست.” توضیح داد. “و ما تصمیم گرفتیم که تبلیغات خود را متوقف کنیم.”

به نظر می رسد که Walmart آخرین شرکتی است که محاسبه مشابهی انجام داده است.


منبع: https://mashable.com/article/walmart-stops-advertising-x-twitter-elon-musk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *