وبلاگ سردبیر: مالک Eurogamer به دنبال خریدار است

سلام به همه، من می‌خواستم یک به‌روزرسانی سریع درباره Eurogamer و آینده آن به اشتراک بگذارم که اکنون به نظر می‌رسد خارج از تجارت Reedpop باشد.

اگر مدتی است که مطالعه می‌کنید، ممکن است بدانید که Eurogamer چند سالی است (۲۴!) وجود داشته است و بیشتر آن زمان را به عنوان بخشی از شبکه خانوادگی گیمر گذرانده است.

پنج سال پیش، شبکه Gamer توسط Reedpop خریداری شد، شرکت Reed Exhibitions با تمرکز بر فرهنگ پاپ، که قبلاً PAX و New York Comic-Con را اجرا می کرد.

ایده این بود که Eurogamer و خواهرش وب‌سایت‌های Gamer Network و کانال‌های YouTube (GamesIndustry.biz، Rock Paper Shotgun، VG247، Dicebreaker) در بخش رویدادهای کسب‌وکارش باقی بمانند – یعنی EGX.

با این حال، از امروز به ما گفته شده است که وب‌سایت‌های شبکه Gamer و کانال‌های یوتیوب احتمالاً اکنون به جای دیگری می‌روند – به یک خانه جدید.

اینکه دقیقاً کجاست و چه زمانی تغییر مالکیت صورت می‌گیرد، سؤالاتی است که ما فقط در ادامه راه می‌توانیم به آنها پاسخ دهیم. اما از اخبار امروز – آن شبکه گیمر اکنون برای فروش است! – به طور رسمی اعلام شده است، به نظر مهم است که ما نیز آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

Eurogamer و وب‌سایت‌های خواهرش همگی در وضعیت خوبی هستند و برنامه‌هایی در دست است تا ۲۵ سالگی ما را در سال آینده به سبک جشن بگیریم. ماموریت ما برای ارائه پوشش بازی های ویدیویی با کیفیت به شما بدون تغییر باقی می ماند – و باقی خواهد ماند.

وقتی چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، خواهیم کرد. در ضمن، مثل همیشه ممنون که خواندید.


منبع: https://www.eurogamer.net/editors-blog-eurogamer-owner-seeking-buyer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *