ورایزون یک لوگوی جدید درخشان، طرح اینترنت خانگی جدید نیز دارد

اگر هر یک از شما نگران وضعیت نام تجاری Verizon هستید، احتمالاً آن را قدیمی یا فاقد انرژی می‌دانید، امروز روزی برای شماست. این اپراتور عظیم بی‌سیم و ارائه‌دهنده اینترنت، برندسازی جدیدی را با لوگوی جدید اعلام کرده است که «انرژی و نشاط نحوه زندگی، کار و بازی مردم را به جلو می‌آورد». آنها همچنین طرح های اینترنت خانگی جدیدی دارند که با myPlan آنها همخوانی دارد برنامه ها در سمت بی سیم

برای نام تجاری جدید، چون مطمئن هستم که بسیاری از شما به آن اهمیت می‌دهید، ورایزون یک لوگوی جدید دارد که اکثراً یک “V” با درخشش زرد مایل به نارنجی در داخل آن است. باز هم، انرژی چیزی است که در اینجا وجود دارد، و انتظار داشته باشید که زرد درخشان را در سراسر تبلیغات و وب سایت به روز شده Verizon مشاهده کنید. Verizon در حال حاضر به رنگ زرد علاقه دارد، به خصوص در کنار رنگ قرمز معمولی آنها.

لوگوی کامل Verizon نیز درخشش زرد را دریافت می کند، اما فقط در قسمت “V” نام (در بالا مشاهده می شود). علامت چک در انتهای نام از بین رفته است. RIP، Verizon Checkmark.

ورایزون یک لوگوی جدید درخشان، طرح اینترنت خانگی جدید نیز دارد

جدا از این خبر، Verizon جدید منتشر کرده است خانه من طرح های اینترنتی مانند طرح های بی سیم myPlan، ایده اینجا این است که شما می توانید طرح خود را به روشی که برای ساختن نیاز دارید بسازید. بنابراین شما از بین اینترنت Fios، ۵G Home یا LTE Home انتخاب می‌کنید، سپس تصمیم می‌گیرید که آیا افزونه‌هایی مانند سرویس‌های پخش جریانی یا بسته‌ها، یک محصول خانگی متصل، و یک گزینه تلویزیون زنده را می‌خواهید.

اینترنت myHome دارای مزایایی است که ۱۰ دلار در ماه هزینه دارد، درست مانند myPlan برنامه هابا گزینه هایی که شامل Disney Bundle، Netflix & Max، YouTube Premium، Apple Music Family و غیره می شود.

مانند قبل، Verizon می‌گوید که قیمت تضمینی تا ۴ سال، بدون هزینه‌های پنهان و بدون هزینه تجهیزات دریافت خواهید کرد. و تقریباً همین است.

// Verizon


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/26/verizon-has-a-glowing-new-logo-new-home-internet-plan-too/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *