ویدیویی از پرواز یک کامیون رم در تله گل Burning Man در حالی که یک RV را حمل می کند بهترین تبلیغی است که یک شرکت خودروسازی می تواند درخواست کند.

Ram 1500 TRX در حال رانندگی در گل و لای

Burning Man 2023 هنوز با شرایط سختی روبرو است، اما یک Burner که یک کامیون Ram برای یک هفته اجاره کرده بود، توانست از فاجعه فرار کند.

با حسن نیت از برندان کوگبیل



  • راننده یک Ram 1500 TRX در ویدئویی از رانندگی خودرو بر روی گل و لای، از شانس ها سرپیچی کرد.
  • در میان رگبار باران و جاری شدن سیل در مرد سوزانوانت توانست از پلایای گل آلود فرار کند.
  • با بدتر شدن شرایط در آخر هفته به مشعلان هشدار داده شد که در محل خود پناه بگیرند.
تبلیغات

تبلیغات

شرایط در مرد سوزان ۲۰۲۳ کمتر از حد ایده آل بودند، و برخی از ۷۰۰۰۰ شرکت کننده همچنان به آرامی از زمین های سیل زده و گل آلود فرار می کردند.

به‌روزرسانی‌های ترافیک آخر هفته به Burners هشدار داد، همانطور که شرکت کنندگان شناخته می‌شوند، با تلاش برای ترک جشنواره هنری که به فاجعه تبدیل شد، در گل و لای گیر نکنند. در حالی که دیگران تا عمق مچ پا می‌رفتند گل و لای در Burning Manراننده یک کامیون ساخته شده توسط برند Ram Stellantis از طریق زمین های مرطوب شهر بلک راک، نوادا، به قدرت رسید.

یک کاربر X به نام برندن کوگبیل ویدئویی از یک Ram 1500 TRX زرد رنگ در حال کشیدن یک RV از میان گل و لای در روز یکشنبه منتشر کرد. دستور سرپناه در محل در ساحل The جشنواره مرد سوزان با طوفان باران مواجه شد در آخر هفته که بیش از ۷۳۰۰۰ نفر را سرگردان کرد.

اگرچه حساب جشنواره به Burners گفت که فقط وسایل نقلیه اضطراری مجاز به رانندگی در پلایا هستند، ویدیوهایی از شرکت کنندگان منتشر شد که سعی می کردند خودشان از شرایط مرطوب فرار کنند. سلبریتی ها دیپلو و کریس راک با طرفداران از شهر بلک راک خارج شد.

تبلیغات

تبلیغات

کوگبیل به Insider گفت که ماشین های بی شماری را تماشا کرده است که در گل و لای گیر کرده اند تا زمانی که TRX نیامد. او ویدیویی از راه رفتن قوچ از میان باتلاق دریافت کرد.

کوگبیل گفت: «سپس ما خط تولید TRX را دیدیم، و توجه همه را به خود جلب کرد، زیرا می‌توانستید صدای ناله سوپرشارژر را از دور با یک تریلر بزرگ بشنوید، و او این کار را بسیار آسان می‌کرد.»

ویدیوی Ram 1500 TRX برای نشان دادن توانایی این وسیله نقلیه در عبور موفقیت آمیز از گل و لای نرم که هزاران نفر را سرگردان کرده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

در یک پست بعدیکوگبیل گفت که کامیون توسط یک اجاره کننده هدایت می شد و صاحب وسیله نقلیه فکر می کرد که دیدن رام از چنین شرایطی که فقط نیاز به شستشوی ماشین دارد، “بد” است. اینسایدر نتوانست راننده کامیون را تأیید کند.

تبلیغات

تبلیغات

هر سال مرد سوزان بیش از ۷۰۰۰۰ شرکت کننده، از جمله برادران فناوری سیلیکون ولی متوسط، مدل ها و میلیاردرها را به خود جذب می کند. بنیانگذار گوگل سرگئی برین امسال در میان هرج و مرج گل آلود دیده شد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

ماشین ها
تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/ram-1500-trx-truck-goes-viral-burning-man-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *