ویژگی های جدید تسلا Cybertruck به راحتی قبل از عرضه رسمی آن به بیرون درز کرد

میتونی احساسش کنی؟ این ساختمان انتظار رویداد بزرگ تحویل Cybertruck تسلا است که قرار است فردا در کارخانه Gigafactory این شرکت در تگزاس برگزار شود. چند سهامدار خوش شانس شخصاً در آنجا حضور خواهند داشت، زیرا ایلان ماسک کلیدها را به تعدادی از مشتریان Cybertruck می دهد – اگرچه شایعات حاکی از آن است که ممکن است ۱۰ مالک جدید وجود داشته باشد.

چهار سال از اولین بار معرفی پیکاپ الکتریکی تسلا می‌گذرد و از آن زمان، ما مجبور شدیم به لقمه‌هایی از اطلاعات مربوط به مشخصات، محدوده، عملکرد و جزئیات قیمت آن بچسبیم. در واقع، اکنون هنوز کمی رمز و راز است.

تا آنجا که ویژگی‌های جدید و قبلاً اعلام‌نشده هنوز از طریق شبکه اجتماعی ماسک، X، ظاهر می‌شوند. اینجا بود که برخی از طرفداران Cybertruck (یا به دقت قرار داده شده، هر نظر شما در مورد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند) شروعی منحصر به فرد را مشاهده کردند. روال بالا که قبلاً مورد توجه قرار نگرفته است. ما مطمئن نیستیم که چگونه، با توجه به فیلمبرداران گوشی های هوشمند و تجار تبلیغاتی تسلا چهار سال برای تشخیص آن

بیشتر ببین

در کلیپ، که برای اولین بار در توییک تاونما شاهد یک توالی روشنایی فانتزی ال ای دی در جلو هستیم، جایی که امضای نور ال ای دی با عرض بسیار زیاد یک رقص استروبینگ فانتزی را در حالی که صاحب خودرو را باز می کند، انجام می دهد. علاوه بر این، سیستم تعلیق پس از بسته شدن درها و آماده شدن خودرو برای دور شدن، از ارتفاع سواری پایین‌تری (که ورود سرنشین را آسان‌تر می‌کند) به یک ارتفاع -احتمالاً استاندارد یا متوسط ​​در جاده می‌رسد.

به نظر می رسد سرعت بلند شدن سیستم تعلیق شایعاتی را تایید می کند که Cybertruck دارای سیستم تعلیق بادی است که به راننده امکان می دهد بسته به زمین ارتفاعات مختلف را انتخاب کند. متأسفانه، هیچ تأییدی در مورد اندازه‌گیری‌ها یا افزایش‌های مختلف موجود از سیستم تعلیق مذکور وجود ندارد، در حالی که مطمئناً به اندازه سیستم هیدرولیک پورشه که اخیراً اعلام شده است، سریع، هوشمند یا واکنش‌پذیر به نظر نمی‌رسد. پانامرای آینده.

با این حال، برخی از مفسران X، که قبلا توییتر بود، به سرعت به این نکته اشاره کردند که ارتفاع «معمول» در هنگام رانندگی بسیار بلند به نظر می‌رسد، که می‌تواند منجر به تجربه رانندگی بسیار سبک در پیچ‌ها شود. اما این غیر قابل اثبات است، زیرا مالک می توانست به راحتی بالاترین تنظیمات تعلیق را برای دوربین انتخاب کند.


تجزیه و تحلیل: ما قبلاً همه چیز را دیده ایم

ویژگی های جدید تسلا Cybertruck به راحتی قبل از عرضه رسمی آن به بیرون درز کرد

(اعتبار تصویر: HiPhi)

به‌عنوان نویسنده‌ای که تقریباً ۲۰ سال است دنیای خودرو را پوشش می‌دهد، سخت است که شیفته برخی چراغ‌های LED جلو و برخی سیستم‌های تعلیق بادی اولیه شوید. مرسدس بنز، فولکس واگن، لندرور و بسیاری از خودروهای برقی قبلاً این زمینه را پوشش داده اند. فقط به Merc EQS ​​نگاه کنید – وقتی صحبت از روشنایی LED فانتزی به میان می آید، اساساً یک دیسکو موبایل است.

علاوه بر این، برند چینی خودروهای برقی HiPhi احتمالاً تاج را برای اکثر نورپردازی های دیوانه در مدل Z خود می گیرد، که دارای یک نوار نوری است که در اطراف کل خودرو اجرا می شود و چراغ های ماتریکس قابل برنامه ریزی در جلو و عقب که می تواند ایموجی ها را نمایش دهد. چهره غمگین، تسلا.

واقعیت این است که ما قبلاً همه اینها را دیده‌ایم، به خصوص اینکه تعلیق بادی قابل تنظیم تقریباً یک ویژگی ضروری در هر وسیله نقلیه‌ای است که این روزها ادعا می‌کند می‌تواند خارج از جاده باشد.

با دیگر نکات فاش شده از جمله پریزهای برق خارجی در تخت با اندازه متوسط ​​Cybertruck و این واقعیت که احتمالاً در یک نسخه قدرتمند سه موتوره عرضه می شود، رویداد تحویل آینده می تواند یک مشکل مرطوب باشد.

بیایید امیدوار باشیم که ماسک اعلام کند که Cybertruck با راکت‌های پیشران عرضه می‌شود، یا شاید به بیش از ۱۰ مشتری کلیدهایشان تحویل داده شود، بنابراین ما واقعاً چیزی برای جشن گرفتن داریم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/vehicle-tech/hybrid-electric-vehicles/new-tesla-cybertruck-features-conveniently-leak-ahead-of-its-official-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *