ویژگی Spotify Wrapped ‘Me in 2023’ عادات گوش دادن شرم آور شما را به تصویر می کشد.

Spotify در مورد شما می داند بغرنج رابطه با سالانه شما Spotify پیچیده شده است، و شرکت در سال جاری کاملاً به آن متمایل شد. ویژگی جدید آن “Me in 2023” به ما یادآوری می کند که نه تنها Spotify می داند چی شما به آن گوش می دهید، اما راز کثیف آن را نیز می داند چگونه تو هم گوش کن

مشابه پارسال شخصیت های شنونده, Me in 2023 یکی از ۱۲ “شخصیت گوش دادن” را به شما اختصاص می دهد که شیوه متمایز گوش دادن شما به موسیقی را در این سال نشان می دهد. اگر شما کسی هستید که در تاریکی به موسیقی غمگین گوش می‌دهید (“خون آشام”) یا از آن دسته افرادی هستید که به همان آهنگی تکراری گوش می‌دهید تا زمانی که دیگر از نظر فیزیکی نتوانید آن را تحمل کنید (“مسافر زمان”) آنها را افشا می‌کنند. “).

شخصیت‌های شنونده دیگر عبارتند از “Shapeshifter” (شما به سرعت از یک هنرمند به هنرمند بعدی می‌روید)، “Luminary” (شما به خوبی تنظیم شده‌اید و موسیقی سبک و شادی‌بخش می‌نوازید)، “Hypnotist” (شما از آن دسته هستید آلبوم ها را تا آخر با تمرکز عمیق پخش کنید)، و “کیمیاگر” (شما لیست های پخش زیادی می سازید). هر شخصیت با گرافیک منحصر به فرد خود که یادآور کارت تاروت است ارائه می شود. (هاله صوتیما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد.)

شما کدام شخصیت شنونده هستید؟
اعتبار: Spotify

من در سال ۲۰۲۳ نشان‌دهنده تغییر غول استریم برای پذیرش روشی است که درباره Wrapped در رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌شود، به عنوان چیزی که عمیقاً افشاگر و گاهی تحقیرکننده است. حتی استیکرهای Wrapped را در پلتفرم‌های اجتماعی و پیام‌رسانی مانند استوری اینستاگرام عرضه کرد که می‌توانید از آنها برای سانسور آهنگ‌ها و هنرمندان برتر نامطلوب و شرم‌آور خود استفاده کنید. یکی می‌خواند، «تحقیق می‌کند» و دیگری می‌گوید: «اگر می‌دانی می‌دانی».

آیا در این تابستان در احساسات خود بودید؟
اعتبار: Spotify

و برای هر یک از هنرمندان برتر شما، Spotify “ماه اوج شنیدن” شما را در صورتی که بخواهید زمانی را که آن هنرمند خاص زندگی شما را صداگذاری کرده است مرور کنید. داده‌های اضافی امسال شامل روزی است که بیشترین موسیقی را گوش داده‌اید، که باز هم یکی از راه‌های انعکاس سال گذشته است – خوب، بد، و بسیار احساسی. از خود بپرسید: چرا در ۴ ژوئن ۴۹۷ دقیقه موسیقی گوش دادید؟

در حالی که من در سال ۲۰۲۳ ممکن است چیزی را در مورد نحوه گوش دادن به موسیقی فاش کند که شما را ناراحت می کند، این نوع همدلی جمعی در رسانه های اجتماعی اعداد و ارقام را نشان می دهد. به یاد داشته باشید: Spotify همیشه در حال تماشا است.

موضوعات
موسیقی


منبع: https://mashable.com/article/spotify-wrapped-me-in-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *