پایه شارژ جدید ۳ در ۱ Nomad دارای MagSafe و یک نقص طراحی عجیب و غریب است.

Nomad Stand One Max همزمان MagSafe iPhone، AirPods شما را شارژ می کند و اپل واچ شما را سریع شارژ می کند. اما به معنای واقعی کلمه در مسیر راحتی خودش قرار می گیرد.

پس از انتشار مختلف شارژرهای MagSafeارزان تر شارژرهای پایه و پایه سازگار با MagSafeو الف شارژر ۳ در ۱ MagSafe Base One MaxNomad در حال تکمیل لیست خود با اعلام این است استند وان مکس. دقیقاً مانند شارژر اخیر خود، Stand One Max با نام مشابه (و حتی گران‌تر) MagSafe 3 در ۱ است که همزمان آیفون، اپل واچ و یک جفت ایرپاد شما را شارژ می‌کند – همه آنها با قیمت ۱۸۰ دلار.

اما طراحی آن یک اشتباه محاسباتی کوچک دارد که مانع از شارژ همه آن دستگاه‌ها و استفاده همزمان از ویژگی جدید مورد علاقه‌ام در iOS می‌شود. حالت آماده به کار، که به یک آیفون در حال شارژ در جهت افقی اجازه می دهد تا انواع ویجت های سرگرم کننده و قابل تنظیم را به شما نشان دهد. می بینید، پایین انداختن تلفن خود روی پایه ایستاده MagSafe شارژر، تلفن شما را با سرعت کامل MagSafe بی سیم ۱۵ وات شارژ می کند (کار عالی است، Nomad – بدون یادداشت). اما اگر همزمان اپل واچ خود را شارژ می کنید، از استراحت افقی گوشی جلوگیری می کند، یعنی به هیچ وجه نمی توانید از حالت StandBy استفاده کنید.

با توجه به زاویه و موقعیت شارژر اپل واچ، ساعت هر اندازه ای در حالت StandBy با آیفون تداخل پیدا می کند.
با توجه به زاویه و موقعیت شارژر اپل واچ، ساعت هر اندازه ای در حالت StandBy با آیفون تداخل پیدا می کند.
تصویر: عشایر

این فقط روی افرادی تأثیر می‌گذارد که آیفونی با نمایشگر همیشه روشن دارند (فعلاً آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۵ پرو) و مجبورند گاهی اوقات اپل واچ خود را هنگام استفاده از حالت استند بای شارژ کنند. شاید همه کسانی نباشند که این شارژر گران قیمت را بخرند، اما من اینجا هستم تا بازوهایم را به هوا پرتاب کنم و بگویم سلام، بله، این من هستم، و همیشه وقتی پشت میز هستم و حتی این کار را انجام می دهم. گاهی در رختخواب به طور خاص، حالت StandBy می تواند یک ساعت عالی با اطلاعات قابل مشاهده مانند قرار بعدی یا دمای فعلی باشد.

مدیر بازاریابی Nomad، چاک ملبر، به من می گوید: “ما در واقع مهندسی و ابزارسازی را قبل از انتشار StandBy نهایی کردیم.” بد – مخصوصاً از آنجایی که می‌توانید از حالت StandBy بر روی انواع دیگر شارژرهای مغناطیسی سازگار با MagSafe و MagSafe استفاده کنید.

Stand One Max دارای ابعاد نسبتاً فشرده ای در حدود 5.5 در 3.25 اینچ (140 x 83 میلی متر) است.
Stand One Max دارای ابعاد نسبتاً فشرده ای در حدود ۵٫۵ در ۳٫۲۵ اینچ (۱۴۰ x 83 میلی متر) است.
تصویر: عشایر

نکته مثبت این است که شارژر اپل واچ بسیار جلوتر از شارژ سریع ساعت‌های سازگار اپل (سری ۷، سری ۸، سری ۹ و اولترا) پشتیبانی می‌کند، که این ویژگی یک ویژگی خوب نسبت به Base One Max است. اما قیمت آن شارژر ۳ در ۱ بسیار مشابه در ماه اکتبر به ۱۵۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر به ۱۰۵ دلار تخفیف داده شده است. بنابراین در حال حاضر ۷۵ دلار اضافی برای شارژ سریع اپل واچ و پشتیبانی از گوشی خود می پردازید.

Stand One Max یکی دیگر از راه حل های شارژ اپل محور Nomad است که با قیمتی عالی به نظر می رسد و عملکرد خوبی دارد – به خصوص که اینطور نیست. Qi2 زمانی که احتمال دارد شاهد سیلاب باشیم دستگاه های سازگار با Qi2 در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود. این شارژر فقط کمی بیشتر از چیزی که از Nomad انتظار دارم، خصلت و سازش دارد.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/12/23997680/nomad-stand-one-max-magsafe-charger-apple-price-specs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *