پخش زنده جورجیا بولداگز در مقابل داوطلبان تنسی: فوتبال کالج را به صورت رایگان تماشا کنید

دو تا از بهترین تیم‌های SEC شرق بعدازظهر شنبه در حالی بازی خواهند کرد که شماره ۱ جورجیا بولداگز (۱۰-۰) برای بازی با داوطلبان شماره ۱۸ تنسی (۷-۳) راهی جاده شدند. این بازی در استادیوم نیلند در ناکسویل، تنسی برگزار خواهد شد. شرط ESPN بولداگ‌ها را به‌عنوان محبوب ۱۰ امتیازی فهرست می‌کند.

آیا گرجستان هرگز بازنده خواهد شد؟ بولداگ ها یک برد ۲۷ بازی دارند که به سال ۲۰۲۱ باز می گردد. جدا از باخت SEC Championship در برابر آلاباما در سال ۲۰۲۱، گرجستان در ۴۴ بازی اخیر خود ۴۳-۱ بوده است. تنسی از ۱ اکتبر ۲۰۱۶، زمانی که داوطلبان در آتن با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ پیروز شدند، گرجستان را شکست نداده است.

پخش زنده جورجیا و تنسی را در CBS تماشا کنید

پخش زنده جورجیا بولداگز در مقابل داوطلبان تنسی: فوتبال کالج را به صورت رایگان تماشا کنید
ویکی کامانز

بازی جورجیا و تنسی را تماشا کنید سی بی اس در ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر ET در ۱۸ نوامبر. براد نسلر و گری دانیلسون در فراخوان این بازی خواهند بود که بخشی از این بازی است SEC در CBS برنامه. بازی در آن قابل مشاهده است CBSSports.com یا برنامه CBS Sports از طریق یک تلویزیون متصل، تلفن همراه، تبلت یا رایانه. برای دسترسی با یک ارائه دهنده تلویزیون وارد شوید.

جورجیا در مقابل تنسی را در CBS تماشا کنید

پخش زنده جورجیا و تنسی را در Paramount+ تماشا کنید

گرایش های دیجیتال

هر بازی برای SEC در CBS را می توان از طریق استریم کرد Paramount+ با Showtime. مشترکین این بسته می توانند جورجیا در مقابل تنسی را از طریق پخش CBS محلی در Paramount+ با Showtime تماشا کنند که هزینه آن ۱۲ دلار در ماه یا ۱۲۰ دلار در سال است. بعد از فوتبال، بررسی کنید چه چیزهای جدید در Paramount+/Showtime در ماه نوامبرشامل لاومن: باس ریوز و برگر خوب ۲.

پخش جریانی مستقیم جورجیا و تنسی را در YouTube TV تماشا کنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

هواداران فوتبالی که به دنبال جایگزینی هستند باید اشتراک در آن را در نظر بگیرند YouTube TV این پاییز. پوشش فوتبال کالج و NFL در CBS، NBC، Fox، ABC، و ESPN را می‌توانید در YouTube TV پیدا کنید. برای دسترسی به هر بازی NFL، خرید کنید بلیط NFL یکشنبه، که اکنون برای بقیه فصل در YouTube TV نیمه تعطیل است. مشترکین قبل از اینکه نرخ به ۷۳ دلار در ماه افزایش یابد، برای سه ماه اول YouTube TV 51 دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. به علاوه، مشتریان جدید می توانند برای یک ثبت نام کنند امتحان رایگان.

پخش زنده جورجیا و تنسی را در Hulu با تلویزیون زنده تماشا کنید

هولو

همه پوشش های فوتبال کالج CBS را با Hulu با تلویزیون زنده. مشترکین بیش از ۹۰ کانال زنده از جمله ESPN، ABC، MTV، TNT و TBS دارند. Hulu با تلویزیون زنده اکنون سه طرح همراه دارد. با ۷۷ دلار در ماه، مشترکین Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (با تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) دریافت خواهند کرد. با ۸۲ دلار در ماه، مشتریان Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی+ (بدون تبلیغات) و ESPN+ (با تبلیغات) دریافت خواهند کرد. با ۹۰ دلار در ماه، مشترکین Hulu (بدون تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی+ (بدون تبلیغات) و ESPN+ (با تبلیغات) دریافت خواهند کرد. اگر این بسته را نمی‌خواهید، فقط ۷۶ دلار در ماه برای تلویزیون زنده بپردازید.

پخش زنده جورجیا و تنسی را در FuboTV تماشا کنید

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

هواداران فوتبال که مایل به دیدن جورجیا و تنسی هستند، می توانند با عضویت در این بازی، بازی را تماشا کنند FuboTV. CBS یکی از ۱۸۰ کانال برجسته به همراه NBC، FS1، NFL Network، Fox News و E است! برای یکی از سه طرح Fubo TV ثبت نام کنید: Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با ۸۵ دلار در ماه و Premier با ۹۵ دلار در ماه. مشتریان جدید ۲۰ دلار تخفیف در دو ماه اول دریافت خواهند کرد. اگر امروز ثبت نام کردید، می توانید Fubo TV را با یک امتحان کنید امتحان رایگان.

پخش زنده جورجیا و تنسی را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

اگر در طول بازی به خارج از کشور سفر می کنید یا در حال حاضر در کشور دیگری هستید، قبل از بازی یک VPN دانلود کنید. یک VPN محدودیت های جغرافیایی در منطقه را دور می زند و در عین حال حریم خصوصی و امنیت بیشتری را به اتصال شما اضافه می کند. پیشنهاد برتر ما این است NordVPNکه ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را برای کاربران جدید ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







بازی جورجیا و تنسی را تماشا کنید سی بی اس در ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر ET در ۱۸ نوامبر. براد نسلر و گری دانیلسون در فراخوان این بازی خواهند بود که بخشی از این بازی است SEC در CBS برنامه. بازی در آن قابل مشاهده است CBSSports.com یا برنامه CBS Sports از طریق یک تلویزیون متصل، تلفن همراه، تبلت یا رایانه. برای دسترسی با یک ارائه دهنده تلویزیون وارد شوید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-georgia-vs-tennessee-live-stream-college-football-free-online-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *