پخش زنده جورجیا بولداگز در مقابل سمینولز ایالت فلوریدا: تماشای اورنج بول ۲۰۲۳

سومین بازی از سیکس سال نو به فلوریدا می‌رود تا در کاپیتال وان اورنج بول ۲۰۲۳ با حضور بولداگ‌های شماره ۶ جورجیا (۱۲-۱) و سمینولز ایالتی فلوریدا شماره ۵ (۱۳-۰) برگزار شود. بازی پخش میشه ESPN در ۴ بعدازظهر ET/13 PM PT در ۳۰ دسامبر. جو تسیتوره، جسی پالمر و کیتی جورج بازی را از استادیوم هارد راک در میامی گاردنز فلوریدا اعلام خواهند کرد.

گرجستان برای دومین سال متوالی بر فصل عادی تسلط داشت و ۱۲-۰ پیش رفت و بلیط خود را برای قهرمانی SEC به دست آورد. با این حال، گرجستان در مسابقات قهرمانی کنفرانس به آلاباما باخت که به شانس آنها برای کسب سه قهرمانی متوالی ملی پایان داد. برخلاف جورجیا، ایالت فلوریدا هر بازی را در برنامه خود برد. پس از یک فصل منظم بدون شکست، ایالت فلوریدا لوئیزویل را شکست داد و قهرمان ACC شد. با این حال، کمیته پلی آف فوتبال کالج تصمیم گرفت که ایالت فلوریدا را به دلیل آسیب دیدگی جردن تراویس، از چهار تیم نهایی دور نگه دارد. این دوازدهمین دیدار بین جورجیا و ایالت فلوریدا خواهد بود که بولداگ ها با نتیجه ۶-۴-۱ این سری را پیشروی می کنند.

آیا جورجیا یک برد جدید را آغاز خواهد کرد یا ایالت فلوریدا به کمیته ثابت خواهد کرد که تصمیم اشتباهی گرفته است؟ بعدازظهر شنبه در ESPN پیدا کنید. اکثر بسته های کابل شامل ESPN هستند. اگر کابل ندارید، بسیاری از خدمات پخش جریانی تلویزیونی پیشرو در سراسر جهان در ورزش هستند. یکی از آن خدمات است Sling TV. برای اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون Sling زیر را بخوانید.

پخش زنده کاسه هلو ۲۰۲۳ را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

چرا Sling TV یکی از بهترین خدمات پخش زنده تلویزیونی? برای شروع، Sling TV هیچ قرارداد سالانه ای ندارد، به این معنی که مشترکین می توانند برنامه خود را در هر نقطه ارتقا دهند، کاهش دهند یا متوقف کنند. با DVR ابری Sling، کاربران می توانند برنامه ها و رویدادهای تلویزیونی زنده مورد علاقه خود را ضبط و ذخیره کنند. به‌علاوه، برنامه‌های تلفن همراه Sling را در حال حرکت تماشا کنید.

مشتریان می توانند Sling Orange را با ۴۰ دلار در ماه یا Sling Blue را با ۴۵ دلار در ماه خریداری کنند. برای تماشای کاسه نارنجی، نارنجی طرحی است که باید انتخاب کنید زیرا حاوی ESPN است. با این حال، مشتریان می توانند نارنجی و آبی، طرح همراهی که شامل تمام ۴۶ کانال است، با ۶۰ دلار در ماه خریداری کنند. مشتریان جدید ۱۰ دلار تخفیف برای ماه اول در هر سه گزینه دریافت خواهند کرد.

پخش زنده کاسه هلو ۲۰۲۳ را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

درک مالکوم / روندهای دیجیتال

گرجستان یکی از محبوب ترین های ۱۹٫۵ امتیازی است فن دوئل. یکی از دلایل گسترش بی رویه وضعیت متزلزل کوارتربک ایالت فلوریدا است. سمینولز براک گلن کوارتربک سوم را در مقابل جورجیا آغاز خواهد کرد. اگر ایالت فلوریدا جورجیا را شکست دهد، یکی از بزرگترین ناراحتی ها در تاریخ فوتبال دانشگاهی خواهد بود. اگر می خواهید تماشا کنید اما در ایالات متحده زندگی نمی کنید، a VPN سرویس برای استفاده با Sling TV.

VPN یک معیار امنیتی خوب برای رایانه شما است. این یک لایه اضافی از حریم خصوصی و امنیت اضافه می کند، یک چیز عالی برای سال ۲۰۲۳٫ VPN ها همچنین محدودیت های پخش منطقه ای را دور می زنند، بنابراین جریان شما باید با وقفه های محدود اجرا شود. یکی از بهترین VPN های موجود NordVPN. امروز برای NordVPN ثبت نام کنید و ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول دریافت کنید.

توصیه های سردبیران







آیا جورجیا یک برد جدید را آغاز خواهد کرد یا ایالت فلوریدا به کمیته ثابت خواهد کرد که تصمیم اشتباهی گرفته است؟ بعدازظهر شنبه در ESPN پیدا کنید. اکثر بسته های کابل شامل ESPN هستند. اگر کابل ندارید، بسیاری از خدمات پخش جریانی تلویزیونی پیشرو در سراسر جهان در ورزش هستند. یکی از آن خدمات است Sling TV. برای اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون Sling زیر را بخوانید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-georgia-florida-state-live-stream-2023-orange-bowl/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *