پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا در سال ۲۰۲۳، نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف

دو تن از بهترین بازیکنان جهان روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت، زیرا نواک جوکوویچ شماره دو در فینال مردان اوپن آمریکا در سال ۲۰۲۳ با شماره سه دانیل مدودف روبرو خواهد شد. این مسابقه در ورزشگاه آرتور اش در فلاشینگ نیویورک برگزار خواهد شد. این قهرمانی تکراری از فینال مردان آزاد آمریکا در سال ۲۰۲۱ است که مدودف در ست های مستقیم جوکوویچ را شکست داد.

جوکوویچ فصل ۲۰۲۳ غالب خود را با حضور در فینال آزاد آمریکا ادامه می دهد. جوکوویچ دو گرند اسلم اول سال را برد اما در آن شکست خورد فینال ویمبلدون. برای مدودف، این سومین حضور او در فینال آزاد آمریکا و پنجمین فینال گرند اسلم او است.

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در ESPN و ESPN+ تماشا کنید

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا در سال ۲۰۲۳، نواک جوکوویچ مقابل دانیل مدودف
فلیکر

فینال مردان آزاد ایالات متحده در ساعت آغاز می شود ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه، ۱۰ سپتامبر. پخش خواهد شد ESPN. این برنامه ESPN فینال را پخش خواهد کرد، یا می توانید آن را از طریق رایانه خود تماشا کنید ESPN.com/watch. برای دسترسی با ارائه دهنده تلویزیون خود وارد شوید.

فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در ESPN تماشا کنید

برای پخش جریانی US Open، مشترک شوید ESPN+، که به زبان انگلیسی و اسپانیایی پخش خواهد شد. مشتریان می توانند برای دسترسی به ESPN+ 10 دلار در ماه یا ۱۰۰ دلار در سال بپردازند. با این حال، بسته دیزنی ۱۳ دلار در ماه هزینه دارد و شامل ESPN+، Hulu و Disney+ است.

ESPN Sports همچنین پخش اسپانیایی فینال مردان اوپن آمریکا را خواهد داشت.

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در تلویزیون YouTube تماشا کنید

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

مشتریان می توانند فینال مردان اوپن آمریکا را در ESPN تماشا کنند YouTube TV. همراه با ESPN، YouTube TV بیش از ۸۵ کانال از جمله NBC، Fox، CBS، ABC و AMC دارد. برای سه ماه اول، مشترکین فقط ۶۵ دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. سپس، نرخ به ۷۳ دلار در ماه می رسد. مشترکین جدید می توانند از مزایای YouTube TV استفاده کنند امتحان رایگان.

فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در تلویزیون YouTube تماشا کنید

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در Hulu با تلویزیون زنده تماشا کنید

هولو

فینال مردان آزاد ایالات متحده در ESPN در حال برگزاری است Hulu با تلویزیون زنده. کانال های اضافی در این سرویس عبارتند از TNT، ایالات متحده آمریکا، ESPN2، MTV و Comedy Central. به ازای ۷۰ دلار در ماه، مشتریان Hulu (با تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (با تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات) دریافت خواهند کرد. برای ۸۳ دلار در ماه و شامل Hulu (بدون تبلیغات) + تلویزیون زنده، دیزنی + (بدون تبلیغات) و ESPN + (با تبلیغات).

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

گرایش های دیجیتال

با Sling TV، مشتریان می توانند فینال مردان اوپن آمریکا را در ESPN تماشا کنند. با این حال، آنها باید Sling Orange یا Sling Orange + Blue داشته باشند. Sling Blue دارای ESPN نیست. Sling Orange دارای ۳۲ کانال از جمله ESPN2، AMC، BBC America، BET و CNN است. Sling Orange 40 دلار در ماه و Sling Orange + Blue 60 دلار در ماه هزینه دارد. در ماه اول، مشتریان جدید ۵۰ درصد از اشتراک خود را دریافت خواهند کرد.

پخش زنده فینال مردان اوپن آمریکا ۲۰۲۳ را در FuboTV تماشا کنید

فیل نیکینسون/روندهای دیجیتال

با یک FuboTV مشترکین دارای ۱۸۰ کانال از جمله ESPN، FX، Bravo، Food Network و Golf Channel هستند. سه طرح در FuboTV عبارتند از Pro با ۷۵ دلار در ماه، Elite با قیمت ۸۵ دلار در ماه و Ultimate با قیمت ۱۰۰ دلار در ماه. همچنین، مشتریان جدید می توانند برای یک ثبت نام کنند رایگان آزمایش. هیچ قراردادی وجود ندارد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را لغو کنید.

پخش زنده فینال مردان آزاد US 2023 را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

اگر یک آمریکایی در خارج از کشور هستید و به دنبال تماشای فینال مردان آزاد ایالات متحده هستید، یک VPN دانلود کنید. با VPN، پخش برنامه ها بسیار ساده تر است. VPN ها محدودیت های پخش را دور می زنند، که تجربه شما را بهبود می بخشد. پیشنهاد می کنیم بررسی کنید NordVPNکه ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را برای کاربران جدید ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







فینال مردان آزاد ایالات متحده در ساعت آغاز می شود ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی یکشنبه، ۱۰ سپتامبر. پخش خواهد شد ESPN. این برنامه ESPN فینال را پخش خواهد کرد، یا می توانید آن را از طریق رایانه خود تماشا کنید ESPN.com/watch. برای دسترسی با ارائه دهنده تلویزیون خود وارد شوید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-novak-djokovic-daniil-medvedev-us-open-final-live-stream/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *