پخش زنده نیواورلئان پلیکانز و لس آنجلس لیکرز: تماشای نیمه نهایی مسابقات درون فصلی NBA

اولین مسابقات درون فصلی NBA برای مرحله نیمه نهایی راهی شهر گناه می شود. پس از بازی پیسرز و باکس در بازی اولیه، در نیمه نهایی دوم براندون اینگرام و نیواورلئان پلیکانز مقابل لبرون جیمز و لس آنجلس لیکرز قرار می گیرند. نوک بازی در ۹ بعدازظهر ET/6 بعد از ظهر PT در روز پنجشنبه، ۷ دسامبر، در T-Mobile Arena در لاس وگاس. پلیکانز با شکست چهار بر کینگز به نیمه نهایی راه پیدا کرد و لیکرز نیز با پشت سر گذاشتن سانز به جمع چهار تیم پایانی رسید.

در حالی که اولین نیمه نهایی در ESPN خواهد بود، نیمه نهایی دوم با حضور پلیکانز و لیکرز روی آنتن خواهد رفت. TNT و بصورت همزمان در truTV پخش شود. برنده پلیکانز و لیکرز شنبه شب به مصاف برنده پیسرز و باکس می رود تا قهرمان مسابقات درون فصلی NBA مشخص شود. برای پلیکانز در مقابل لیکرز در TNT هماهنگ کنید. اگر اشتراک کابلی ندارید، یکی از بهترین راه ها برای تماشای بازی بسکتبال استفاده از آن است Sling TV، یک سرویس پخش تلویزیونی و جایگزین کابلی. در زیر، اطلاعاتی در مورد نحوه تماشا پیدا خواهید کرد بازی های NBA از هر کجا با تلویزیون اسلینگ

پخش زنده پلیکانز مقابل لیکرز را در تلویزیون اسلینگ تماشا کنید

فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

Sling TV به لطف پخش جریانی انعطاف پذیر، سفارشی سازی و DVR، تلویزیون زنده به راحتی ساخته شده است. این سرویس کانال های مورد علاقه شما را ارائه می دهد و آخرین فیلم ها، ورزش ها، برنامه های خبری، رویدادها و نمایش های موفق را به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان می توانند در هر زمان اشتراک خود را ارتقاء دهند، تنزل دهند یا متوقف کنند.

Sling Orange با ۴۰ دلار در ماه، بیشتر به سمت برنامه‌های ورزشی و خانوادگی، با کانال‌های انحصاری مانند ESPN، ESPN2، و کانال‌های Disney گرایش دارد. Sling Blue با پرداخت ۴۵ دلار در ماه برای اخبار و سرگرمی ها با پوشش پخش برنامه های محلی از NBC، ABC و Fox ارائه می شود. TNT در هر دو بسته موجود است. Sling Orange + Blue را نیز می توان با قیمت ماهانه ۶۰ دلار همراه کرد. در حال حاضر، هر سه طرح در ماه اول ۵۰ درصد تخفیف دارند.

Sling TV همچنین پیشنهادات زیادی در NBA League Pass ارائه می دهد. می توانید برای پنج ماه Sling Orange + Blue با کارت لیگ NBA از ۲۱۵ دلار پیش پرداخت کنید.

پخش زنده پلیکانز در مقابل لیکرز را از خارج از کشور با VPN تماشا کنید

NordVPN

نیمه نهایی مسابقات درون فصلی NBA باید یک شب بسکتبال عالی برای لیگ باشد. طرفداران بسکتبال در سرتاسر جهان می‌خواهند بازی را تنظیم کنند. اگر معمولاً بازی‌ها را در ایالات متحده تماشا می‌کنید، اما پنجشنبه در خارج از کشور خواهید بود، دانلود کنید VPN خدماتی برای کاهش مشکلات استریم

مشترکین Sling TV می توانند سرویس خود را با VPN ترکیب کنند تا لایه های امنیتی و حریم خصوصی بیشتری را به اتصال خود اضافه کنند. این چیز خوبی است که در یک ارتباط خارجی داشته باشید. همچنین، VPN ها با استفاده از یک سرور مستقر در ایالات متحده محدودیت های جغرافیایی را دور می زنند تا اتصال شما را به این فکر کند که از خانه پخش می شود. یکی از بهترین خدمات VPN NordVPN است. وجود ندارد امتحان رایگان اما NordVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

توصیه های سردبیران







Sling TV به لطف پخش جریانی انعطاف پذیر، سفارشی سازی و DVR، تلویزیون زنده به راحتی ساخته شده است. این سرویس کانال های مورد علاقه شما را ارائه می دهد و آخرین فیلم ها، ورزش ها، برنامه های خبری، رویدادها و نمایش های موفق را به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان می توانند در هر زمان اشتراک خود را ارتقاء دهند، تنزل دهند یا متوقف کنند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/watch-pelicans-vs-lakers-live-stream-nba-in-season-tournament-semifinal-2023-online/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *