پخش موسیقی متن فیلم Marvel’s Spider-Man 2 2 نوامبر – PlayStation.Blog

پس از انتشار اخیر فیلم تحسین شده، همچنان در حال چرخش، اوج گرفتن و پرواز در اوج هستیم. Marvel’s Spider-Man 2.

برای تداوم این جشن، PlayStation Studios Music با Marvel Games، Insomniac Games و Disney Music Group همکاری می کند تا Marvel’s Spider-Man 2 مهمانی گوش دادن به موسیقی متن در روز پنجشنبه ۲ نوامبر در ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر PT. در طول این رویداد پخش زنده در سراسر جهان، ما پرده را کنار می زنیم تا یکی از عناصر اصلی بازی – موسیقی را آشکار کنیم!

به دو تن از قهرمانان این مجموعه پرفروش بپیوندید – آهنگساز جان پائزانو و برایان اینتیهار، مدیر خلاق ارشد Insomniac Games، در مورد ایجاد موسیقی پویا برای این دنباله پر اکشن بحث می کنند و به چند آهنگ مورد علاقه خود گوش می دهند. موسیقی متن بازی ویدیویی رسمی

سوالی از جان و برایان دارید؟ به بازی Insomniac بروید تکان دادن در طول نمایش برای فرصتی برای بخشی از گفتگو. در حالی که بحث مهمانان ویژه ما خواهد بود، شما هرگز نمی دانید چه کسی دیگری ممکن است در آنجا حضور داشته باشد.

پخش موسیقی متن فیلم Marvel’s Spider-Man 2 2 نوامبر – PlayStation.Blog

جان پائزانو – آهنگساز

جان پائزانو آهنگساز، تهیه کننده، رهبر ارکستر و تنظیم کننده فیلم، تلویزیون، بازی های ویدیویی و ضبط برنده جایزه بفتا، نامزد جایزه امی است. او با دنیای پلی استیشن/مارول غریبه نیست، زیرا موسیقی آن را ساخته است مرد عنکبوتی مارول (۲۰۱۸) Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (2020) و اخیراً Marvel’s Spider-Man 2. جان مضامین نمادینی را برای این فرنچایز ساخته است که به طور منحصر به فردی به تبدیل شخصیت ها به ابرقهرمانان بزرگتر از زندگی کمک می کند.

برایان اینتیهار – مدیر ارشد خلاقیت، Insomniac Games

برایان اینتیهار یک مدیر خلاق ارشد در Insomniac Games است که در حال حاضر روی آن کار می کند Marvel’s Spider-Man 2. برایان به عنوان یک کهنه کار ۱۵ ساله استودیو، روی فرنچایزهایی مانند Ratchet & Clank، Sunset Overdrive کار کرده است و اخیراً به عنوان کارگردان خلاق در این استودیو خدمت کرده است. مرد عنکبوتی مارول حق امتیاز.

“Swing” – اکنون بیرون

“Swing” اولین نمایش خود را در آن انجام داد یوتیوب اوایل امسال و این آهنگ موفق از آن زمان تا کنون سر ما را بالا نگه داشته است. از هالیوود رکوردز، این آهنگ توسط نامزدهای جایزه گرمی و BET، Earthgang، با حضور بنجی، اجرا می شود و توسط D’Mile برنده جایزه اسکار و گرمی تولید می شود.

نمی توانید صبر کنید؟ فهرست پخش Marvel’s Spider-Man: Official Game Series را در دسترس قرار دهید Spotify اکنون.

نمی توان گفت که این ماجراجویی موسیقی ما را به کجا خواهد برد! حتما تنظیم کنید تکان دادن | یوتیوب بر پنج شنبه ۲ نوامبر در ۴:۰۰ بعد از ظهر PT / 7:00 PM ET. Marvel’s Spider-Man 2 است در حال حاضر موجود استفقط روی PS5


منبع: https://blog.playstation.com/2023/10/30/marvels-spider-man-2-soundtrack-listening-party-streaming-nov-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *