پربیننده ترین ویدیوی تیک تاک سال را دیده اید؟

ما زیاد تماشا کرده ایم TikTok امسال. بر اساس گزارش زمان صفحه نمایش تلفنم، من حدود ۲۶۰ ساعت را صرف تماشای ویدیوهای TikTok کرده‌ام – این تقریباً نه روز متوالی از تماشای TikToks است. و در تمام آن مدت، یکی از پربازدیدترین ویدیوهای برنامه هرگز از صفحه من عبور نکرد.

با توجه به TikTok سال در TikTok 2023را برترین ویدیوی سال TikTok از آرایشگر Nyadollieکه در ۸ مارس ویدیویی از او در حال انجام یک آرایش ساده با یک تاپ صورتی روشن منتشر کرد. این ویدیو که در فیلم “Just The Two Of Us” ساخته گروور واشنگتن جونیور تنظیم شده بود، ۵۰۴٫۱ میلیون بازدید، ۳۵٫۷ میلیون لایک و ۱٫۸ به دست آورد. میلیون پس انداز

“سال ۲۰۲۳ در TikTok راهی است برای ما برای ارج نهادن به لحظات برجسته ای که در TikTok در طول سال اتفاق افتاده است. این دریچه ای به داستان هایی است که بیش از ۱ میلیارد نفر را در سراسر جهان الهام بخش، سرگرم کرده و آموزش داده است. برای یکی دیگر از شما متشکرم. سال شادی برای جامعه ما و به اشتراک گذاشتن خلاقیت خود با ما” آدام پرسر، رئیس عملیات TikTok در یک پست خبری گفت.

همچنین در لیست پربازدیدترین ویدیوهای امسال @justinflom’s Iron Man DIY، @through.the.lleaves بچه گربه بزرگ خود را نشان می دهد، روال پیش از پرواز @selenagomez، @chrishoffish در حال آواز خواندن در پارکینگ، @thezachchoi’s food ASMR، @kaaaathhhhy’s itty bitty Frenchie با احساسات بسیار بزرگ، هک پیاز برش @kristy.sarah مسخره به نظر می رسد اما tbh ممکن است کار کند @tubbynugget به همه ما یادآوری می کند که همه چیز درست خواهد شدو سفال های سخت و نامرتب @bwpottery.

آیا هیچ یک از این TikToks در FYP شما ظاهر شد؟

موضوعات
TikTok


منبع: https://mashable.com/article/top-tiktok-video-most-viewed-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *