پروژه تلویزیونی Tomb Raider آمازون نویسنده WandaVision را به تیم خود اضافه می کند

مگان مک‌دانل، نویسنده، که روی پروژه‌های مارول WandaVision و The Marvels کار کرده است، به تیم کار بر روی مجموعه تلویزیونی Tomb Raider آمازون پیوست.

در گزارش اخیر توسط تنوعاین رسانه گنجاندن مک دانل در این مجموعه را تایید کرد.

مک دانل هنگام بحث در مورد مجموعه گسترده تر خود گفت که اغلب هنگام نوشتن شخصیت ها از تجربیات خود الهام می گیرد. مک دانل به اشتراک گذاشت: «بیشتر داستان‌های من با هر فانک یا بحران یا احساسی که در آن زندگی می‌کنم شروع می‌شود، سپس می‌فهمم چگونه آن را از طریق داستان‌های گمانه‌زنی کشف کنم.

“من عاشق انجام کاری غیرعادی با فرم هستم. هدفم غافلگیر کردن است… و سعی می کنم چیزهایی بنویسم که می خواهم تماشا کنم.”


Tomb Raider: The Legend of Lara Croft | نگاه اول | نتفلیکس.

مک دانل به فیبی والر-بریج فلیباگ می پیوندد در آوردن ماجراهای لارا کرافت به سرویس استریم.

گزارش شده است که والر-بریج در کنار رایان آندولینا، رئیس سابق کمدی و درام و آماندا گرینبلات، رئیس سابق معاملات کلی، تهیه کننده اجرایی برنامه آمازون Tomb Raider خواهد بود.

گزارش‌های قبلی بیان می‌کردند که Dmitri M. Johnson نیز قرار است از طریق شرکت خود، dj2 Entertainment، بخشی از این تولید باشد. اگر این نام آشنا به نظر می رسد، جانسون نیز تمایل خود را برای اقتباس از چنین بازی هایی ابراز کرده است Life is Strange و Disco Elysium برای آمازون.

گفته می شود در کنار این نمایش، آمازون نیز بر روی یک اقتباس از فیلم Tomb Raider کار می کند. در همین حال، آن است بخش بازی در کنار توسعه دهنده Crystal Dynamics روی بازی ویدیویی بعدی Tomb Raider کار می کند.

آمازون سال گذشته اعلام کرد که آمازون “حمایت کامل” خود را از تیم Crystal Dynamics برای زنده کردن این بازی ارائه خواهد کرد. پس از آماده شدن عنوان، Amazon Games نیز به عنوان ناشر آن عمل خواهد کرد.

دور از آمازون، یک مجموعه انیمیشن Tomb Raider در حال حاضر در نتفلیکس در دست ساخت است. این سریال خاص قرار است سال آینده منتشر شود. می توانید تریلر آن را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/amazons-tomb-raider-project-adds-wandavision-writer-to-its-team

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *