«پنج شب در فردی» بزرگترین افتتاحیه بلومهاوس است

Blumhouse قرار است این هفته به سختی با Sodaronis صحبت کند، زیرا این استودیو عاشق ترسناک بزرگترین افتتاحیه جهانی خود را جشن می گیرد. پنج شب در فردی.

باد اقتباس کارگردان Emma Tammi از بازی ویدیویی محبوب ترسناک و بقا، بزرگترین افتتاحیه جهانی برای یک فیلم Blumhouse است. فروش ۱۳۰٫۵ میلیون دلار بلیطپیشی گرفتن از راه اندازی مجدد ۲۰۱۸ از هالووینکه ساخته شده است ۹۱٫۸ میلیون دلار در سراسر جهان در آخر هفته افتتاحیه آن.

تنها در باکس آفیس آمریکای شمالی به فروش ۷۸ میلیون دلاری دست پیدا کرد. پنج شب در فردی‘s همچنین بزرگترین افتتاحیه داخلی برای یک فیلم ترسناک به کارگردانی یک زن است. فیلم تامی در ادامه می آید نیا داکوستا ۲۰۲۱ آب نبات راه اندازی مجدد / دنبالهکه تاریخ سینما را به عنوان اولین فیلم به کارگردانی یک زن سیاه پوست که در صدر باکس آفیس ایالات متحده قرار گرفتدر آخر هفته افتتاحیه بیش از ۲۲٫۳ میلیون دلار در داخل کشور به دست آورد.

شگفت انگیزترین چیز در مورد این اعداد باکس آفیس این است که پنج شب در فردی فقط بازی در سینما نیست، بلکه همینطور است پخش در Peacockکه در روز پنجشنبه به طور همزمان روی پلتفرم منتشر شد.

این فیلم که بر اساس اولین بازی از این سری ساخته شده است، به دنبال مامور امنیتی مایک اشمیت است.بازی های گرسنگی ستاره جاش هاچرسون)، که وظیفه اش نگهبانی از پیتزای در حال فروپاشی فردی فازبیر است، کم و بیش بر روی برخورد با گروه طلسم های متلاشی شده، قاتل و متحرک پیتزا فروشی متمرکز می شود، که با بازدیدکنندگان ناخواسته چندان مهربان نیستند.

بلومهاوس مرتباً آن را در باکس آفیس ایالات متحده شکست می دهد و اکنون در مجموع ۱۹ فیلم در رتبه اول قرار دارند. از نظر مجموع جهانی، ام نایت شیامالان شکاف، دیوید گوردون گرین هالووینو جردن پیل برو بیرون موفق ترین فیلم های بلومهاوس در باکس آفیس تا به امروز هستند. اما با این نوع باز کردن، پنج شب در فردی به نظر می رسد برای پیوستن به آنها آماده است.

همچنین این بزرگترین افتتاحیه برای یک فیلم ترسناک PG-13 از سال ۲۰۰۱ است که پیشی گرفته است مومیایی برمی گردد که ۶۸٫۱ میلیون دلار درآمد داشت در اولین آخر هفته اش (البته این کار را کرد، شما چه بودید نه قرار است برای دور دوم برندان فریزر و ریچل وایز شرکت کنیم؟).

نکته قابل توجه این است که این فیلم بین منتقدان و مخاطبان تقسیم می کند و امتیاز ۲۶ درصدی Tomatometer با امتیاز تماشاگران ۸۸ درصد در تضاد است. روی روتن تومیتوز. کریستی پوچکو از Mashable درباره این فیلم می نویسدپنج شب در فردی آنقدر در یک داستان خیس درباره تئوری رویا، احساس گناه و حضانت کودک غرق می شود که فراموش می کند سرگرم کننده باشد.”

می خواهید این را بررسی کنید؟ در اینجا نحوه تماشا آمده است پنج شب در فردی.


منبع: https://mashable.com/article/five-nights-at-freddys-blumhouse-opening-record

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *