پنج ویژگی برای AirPods Pro 3 شایعه شده است

اپل در حال کار بر روی یک نسخه به روز شده از AirPods Proو انتظار می‌رود هدفون‌های جدید حدوداً در سال ۲۰۲۵ عرضه شوند. چندین ویژگی جدید و هیجان‌انگیز وجود دارد که برای AirPods Pro 3 شایعه شده‌اند که در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم.


طراحی به روز شده

مطابق با بلومبرگمارک گورمن، ایرپاد پرو ۳ تغییرات اساسی در طراحی خواهد داشت. اینکه دقیقاً چه چیزی تغییر خواهد کرد یک راز باقی مانده است، اما انتظار می‌رود اپل هم هدفون و هم کیس را به‌روزرسانی کند تا ویژگی‌های جدیدی را که برنامه‌ریزی شده است، در خود جای دهد.

کیفیت صوتی بهتر

اپل تمایل دارد کیفیت صدا را با هر بار تکرار جدید AirPods افزایش دهد و شایعات حاکی از آن است که AirPods Pro 3 شاهد پیشرفت‌های صوتی خواهد بود. همچنین می‌توانیم پیشرفت‌های بیشتری در حذف نویز فعال داشته باشیم و با تمرکز اپل بر روی هدست ویژن پرو، کیفیت صدا مهم‌تر از همیشه خواهد بود.

نسخه USB-C فعلی AirPods Pro 2 برای جفت شدن با Vision Pro و ارائه صدای بدون افت طراحی شده است، بنابراین افزودن ویژگی های بیشتر برای Vision Pro و هدست های بعدی شرط خوبی است.

تراشه به روز شده

AirPods Pro 2 از تراشه H2 استفاده می‌کند و انتظار می‌رود نسخه نسل بعدی AirPods Pro دارای تراشه سریع‌تری باشد که اپل می‌تواند آن را H3 بنامد اگر به این طرح نام‌گذاری پایبند باشد.

تراشه فعلی H2 همه چیز را از Active Noise Cancellation تا Hey را تامین می کند سیری، سوئیچینگ سریع و EQ تطبیقی، بنابراین تراشه های سری H کلید عملکرد AirPods هستند. قدرت پردازش تراشه H3 می تواند برای ویژگی های مرتبط با سلامتی که شایعه شده برای AirPods Pro مهم باشد.

بهبود سلامت شنوایی

تعدادی از ویژگی های سلامت شنوایی وجود دارد که اپل در حال کار بر روی خط تولید AirPods است. در آینده، یک تست شنوایی داخلی می‌تواند آهنگ‌ها و صداها را برای آزمایش میزان شنیدن یک فرد پخش کند و به کاربران امکان دسترسی آسان به بازخورد سلامت شنیدن را بدهد. اپل در حال آزمایش این نوع عملکرد در مطالعه شنوایی انجام شده از طریق اپلیکیشن Research است.

اگر AirPods مشکل شنوایی پیدا کند، اپل می تواند به کاربر دستور دهد برای کمک بیشتر به پزشک مراجعه کند.

گورمن می‌گوید که اپل همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌هایی است که به ایرپادها اجازه می‌دهد شنوایی را بیشتر تقویت کنند، شاید در تلاشی برای در دسترس قرار دادن آنها به جای سمعک. AirPods Pro در حال حاضر از ویژگی‌هایی مانند Conversation Boost برای کاهش نویز پس‌زمینه در حین تمرکز بر گفتار پشتیبانی می‌کند و دستورالعمل‌های خرید سمعک آرام که دیگر نیازی به نسخه ندارند، قرار دادن AirPods را به عنوان جایگزین سمعک برای اپل آسان‌تر می‌کند.

مانیتورینگ دمای بدن

اپل در حال آزمایش یک سنسور دمای تعبیه شده در AirPods بوده است، و این احتمالاً یک ویژگی است که در صورت پایان یافتن اجرای آن، اولین ویژگی AirPods Pro خواهد بود.

اندازه گیری دما از داخل گوش دقیق تر از اندازه گیری دما از مچ است.

تحلیلگر اپل مینگ چی کو سال هاست که می گوید اپل اضافه خواهد کرد ویژگی های بهداشتی بیشتر به AirPods، و اپل اختراع AirPods را با آن ثبت کرده است حسگرهای بیومتریک برای نظارت بر ضربان قلب، دما، سطح تعریق و موارد دیگر.

تاریخ انتشار

شایعات کنونی حاکی از آن است که اپل نسخه به روز شده ایرپاد پرو را در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد کرد. آیفون رویدادها، بنابراین اگر این شرکت در مسیر عرضه در سال ۲۰۲۵ باقی بماند، شاید بتوانیم شاهد عرضه ی هدفون های جدید در حدود سپتامبر ۲۰۲۵ باشیم.
این مقاله "پنج ویژگی برای AirPods Pro 3 شایعه شده است" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/guide/airpods-pro-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *