پیامک در اپلیکیشن پیام رسان آیفون به چه معناست؟

پیامک در اپلیکیشن پیام رسان آیفون به چه معناست؟

قابلیت خاموش کردن پیامک از طریق برنامه پیام‌های آیفون به همراه موارد دیگر وجود دارد ویژگی هایی که آن را به یک سرویس پیام رسانی قوی تبدیل می کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک متن اس ام اس را از سایر انواع پیام های احتمالی که می توانید از طریق برنامه پیام رسانی پیش فرض اپل ارسال و دریافت کنید متمایز کنید، ساده ترین راه برای تشخیص آن از طریق رنگ حباب پیامی است که متن وارد می شود.

کاربران طولانی مدت آیفون باید تا به حال بدانند که پیام هایی که به صورت حباب آبی رنگ در برنامه Messages ظاهر می شوند، پیام iMessage را نشان می دهند. اینها به متون، عکس‌ها یا ویدیوهایی اشاره می‌کنند که از طریق Wi-Fi یا داده‌های تلفن همراه برای کاربران دیگر اپل که برنامه Messages را در iPhone، iPad، iPod touch یا Mac خود نیز دارند، ارسال می‌شوند. پیام‌های iMessage به طور کامل از طرف اشخاص ثالث رمزگذاری شده و ایمن هستند.

از سوی دیگر، پیام های متنی اس ام اس در یک حباب پیام سبز ظاهر می شوند. برخلاف پیام‌های iMessage که کاملاً به اتصال به اینترنت متکی هستند، برای اینکه بتوانید با استفاده از آیفون خود پیامک ارسال کنید، به برنامه تلفنی نیاز دارید که پیام‌های متنی را پوشش دهد. متون اس ام اس نیز رمزگذاری نمی شوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1491076/iphone-sms-meaning-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *