پین هوش مصنوعی Humane یک گوشی هوشمند بدون صفحه و پوشیدنی است که مستقیماً از Black Mirror ساخته شده است

Humane به طور رسمی پین هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرده است، یک تلفن پوشیدنی (از نوع) که در گذشته فاش شده است و بسیاری از سوالات را بی پاسخ گذاشته است – و صراحتاً بگویم که این اختراع هنوز هم ما را مجبور می کند سرمان را بخارانیم. همانطور که قیمت دارد، اما بعداً به آن باز خواهیم گشت.

پس از کجا شروع کنیم؟ را پین هوش مصنوعی یک گجت مربعی با قابلیت گوشی است اما صفحه نمایش ندارد. با استفاده از یک گیره مغناطیسی که باتری دستگاه نیز می باشد، به پیراهن (یا لباس های دیگر) شما متصل می شود. اگر در طول روز آب میوه‌تان تمام شد، می‌توانید این کلیپ را برای دیگری جایگزین کنید.

این موتور یک CPU کوالکام اسنپدراگون است و پین مجهز به دوربین، بلندگو و سنسورهای حرکتی است، اما همانطور که گفته شد هیچ صفحه نمایشی وجود ندارد. با این حال، همانطور که در آن دیدیم، یک پروژکتور داخلی وجود دارد ویدیوی لو رفته در اوایل سال جاریبنابراین می‌توانید زمانی که در مقابل دستگاه نگه داشته می‌شوید، یک نمایشگر از انواعی که روی دستتان پخش می‌شود، دریافت کنید.

بنابراین چگونه از پین هوش مصنوعی استفاده می کنید؟ با استفاده از صدای خود یا با یک پد لمسی روی سطح آن که امکان کنترل ژست‌ها را فراهم می‌کند – و دوربینی که می‌تواند اشیا را اسکن کند.

پین هوش مصنوعی Humane یک گوشی هوشمند بدون صفحه و پوشیدنی است که مستقیماً از Black Mirror ساخته شده است

(اعتبار تصویر: انسانی)

ایده این است که می‌توانید تماس‌های تلفنی برقرار کنید (البته)، همان‌جا یک عبارت را به زبان دیگری ترجمه کنید – و با صدای واقعی خود صحبت کنید، که بسیار جالب است – و خلاصه‌ای از ایمیل‌های اخیر خود را دریافت کنید. مثال ها. ترفندهای دیگری نیز وجود دارد، مانند پخش موسیقی (از طریق Tidal).

همانطور که از نام آن پیداست، هوش مصنوعی بخشی جدایی ناپذیر از پوشیدنی Humane است، و شما می توانید هر تعداد که می خواهید در مدل های آن جستجو کنید.ChatGPT و هوش مصنوعی مایکروسافت)، که همگی به اشتراک Pin گره خورده است. بله، اشتراک – بیایید در این مرحله درباره هزینه ها صحبت کنیم.

پین AI برای سفارش از ۱۶ نوامبر در دسترس خواهد بود و هزینه اولیه آن ۶۹۹ دلار (حدود ۵۶۹ پوند / ۱۰۹۰ دلار استرالیا) برای دستگاه (و دو گیره باتری یدکی) خواهد بود، سپس اشتراکی با ۲۴ دلار در ماه دارید. ایالات متحده (در T-Mobile). این به این معنی است که شما یک شماره تلفن و داده های نامحدود دریافت می کنید، به علاوه پین ​​امکان استفاده نامحدود از هوش مصنوعی را با یک قفسه ذخیره سازی ابری برای رسانه های پرتاب شده نیز فراهم می کند.


تجزیه و تحلیل: تعداد سوراخ های پین زیاد است؟

مشکل پین هوش مصنوعی این است که در ظاهر یک چیز جدید به نظر می‌رسد – و دستگاه مطمئناً نوآورانه است، نمی‌توانید آن را از آن جلو بیاندازید – ما نگرانی‌های زیادی در مورد قابلیت استفاده آن داریم. دنیای واقعی.

تعامل با پین هوش مصنوعی با استفاده از صدای شما ممکن است از نظر تئوری خوب و خوب باشد، اما همانطور که هر کسی که یک بلندگوی هوشمند دارد می‌داند، افرادی مانند الکسا می‌توانند گاهی اوقات در تشخیص دستورات شما بسیار بد باشند. و دستورات مبتنی بر ژست نیز می توانند دشوار باشند (مخصوصاً روی چیزی که به پیراهن یا ژاکت شما چسبانده شده است که از پایین به آن نگاه می کنید).

پین هوش مصنوعی انسانی که روی یک دست قرار می گیرد

(اعتبار تصویر: انسانی)

از نظر قیمت، این یک سوال بزرگ است که یک گوشی پوشیدنی بسیار کوچک شبیه گوشی چیست، به خصوص وقتی که هزینه اشتراک را در بالا در نظر بگیرید. ما نگران نداشتن صفحه نمایش هستیم، و البته یک مشکل دیگر هم وجود دارد: ظاهر شدن برای صحبت با ژاکت خود در ملاء عام احتمالاً در صدر لیست آرزوهای همه افراد نیست که باید به صورت روزانه انجام شود.

ما باید پین هوش مصنوعی را برای تست مناسب، البته و ارزیابی ویژگی های مختلف آن دریافت کنیم، اما ترس ها اولین افکار ما هستند. و صادقانه بگویم، این قیمت رک و پوست کنده وحشتناک است، برای چیزی که، بیایید با آن روبرو شویم، واقعا نمی تواند جایگزین شما شود. گوشی هوشمند کاملاً آواز و رقصندهبلکه فقط مکمل آن است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/artificial-intelligence/humanes-ai-pin-is-a-screenless-wearable-smartphone-thats-straight-out-of-black-mirror

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *