پیکسل شما اکنون باید به‌روزرسانی ژوئن را اجرا کند

صاحبان پیکسل امروز صبح غوغا کرده اند و این خبر به سرعت منتشر می شود پچ ژوئن از طریق روش OTA است در نهایت به دستگاه های بیشتری برخورد کرد. ما به‌روزرسانی‌ها را در چندین مدل و اپراتور تأیید کرده‌ایم، از Pixel 7 تا Pixel پیکسل ۸ پرو و از اپراتورهایی مانند Google Fi تا T-Mobile.

این بیلد به عنوان همان بیلد جهانی فهرست شده است که ما شاهد آن بوده ایم، AP2A.240605.024. اینکه آیا تیم‌های OTA از این اپراتورها در تعطیلات بودند یا چیزی که ما مطمئن نیستیم، اما از امروز صبح، به نظر می‌رسد اکثر دارندگان پیکسل اکنون باید به به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند.

این نیز یک به روز رسانی خوب است. رفع اشکالات زیادی دارد، اما مهمتر از آن این است افت ویژگی ژوئن. زمانی که مردم باید برای چنین مواردی مدت طولانی منتظر بمانند، سخت است، به خصوص زمانی که یک دستگاه پیکسل دارند. اما صرف نظر از این، اکنون اینجاست.

با توجه به اینکه ما همیشه به‌منظور داشتن فوراً دستگاه‌هایمان را به‌صورت دستی به‌روزرسانی می‌کنیم، همیشه جالب است که ببینیم OTA در مقایسه با روز انتشار واقعی فایل چقدر عقب‌تر است. اگر زمانی این به روز رسانی ها را انتخاب کنید، کار بسیار آسان است. ما دستورالعمل داریم اینجا.

// reddit


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/24/june-ota-update-lands-for-t-mobile-google-fi-pixel-owners/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *