پیکسل واچ ۲ گوگل به پایین ترین قیمت یعنی ۳۰۰ دلار سقوط کرد

Pixel Watch 2 گوگل به تازگی در ماه اکتبر عرضه شد، اما ما در حال حاضر شاهد اولین تخفیف قابل توجه هستیم. می توانید آن را بردارید مدل WiFi در آمازون فقط ۳۰۰ دلار، برای تخفیف ۱۴ درصدی (۵۰ دلار) بیش از قیمت فهرست. و اگر نمی خواهید تحت فشار گوشی هوشمند خود قرار بگیرید، مدل LTE همچنین به قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می رسد که ۱۳ درصد تخفیف از قیمت معمولی دارد.

این پیکسل واچ ۲ باتری با دوام بیشتری دارد، با ۲۴ ساعت کامل بین شارژ، حتی با فعال بودن صفحه نمایش همیشه روشن، در حالی که مدل اصلی برای یک روز کامل تلاش می کرد. گوگل همچنین ادغام Fitbit را با یک سنسور ضربان قلب چند مسیره جدید دو برابر کرده است که از دیودهای نوری و LED برای تخمین بهتر نبض شما استفاده می کند. ویژگی‌های مدیریت استرس Fitbit از حسگرهای مختلفی برای شناسایی بالقوه لحظات پرتنش در روز استفاده می‌کند و اقداماتی مانند ثبت خلق و خو یا جلسات تنفس و پیاده‌روی هدایت‌شده را پیشنهاد می‌کند.

ویژگی‌های ایمنی جدید شامل بررسی ایمنی است که می‌تواند در صورت نیاز به دوستان، خانواده یا حتی خدمات اضطراری هشدار دهد و اشتراک‌گذاری اضطراری به حلقه افراد شما امکان می‌دهد مکان شما را در زمان واقعی ببینند. تشخیص پاییز و SOS اضطراری قبلاً در اوایل سال جاری برای Pixel Watch منتشر شده بود اما به صورت استاندارد در Pixel Watch 2 عرضه می شود. بدنه از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است و صفحه نمایش AMOLED با شیشه ۳ بعدی Corning Gorilla Glass 5 پوشانده شده است. بسیاری از ویژگی های تناسب اندام مانند تمرینات و امتیاز آمادگی روزانه به صورت زنده پشت دیوار پرداخت Fitbit، اما این ساعت شش ماه اشتراک رایگان دارد.

نقطه ضعف اصلی تاج است که کمی بیش از حد بیرون می‌آید و ممکن است در حین فعالیت‌های خاص مچ دست شما را نیشگون بگیرد. با این حال، با توجه به ویژگی‌های اضافی، وزن سبک‌تر و طراحی بهبود یافته، به‌روزرسانی کاملی نسبت به نسخه اصلی است. ۳۰۰ دلار قیمت بسیار خوبی است برای یک ساعت هوشمند کاملاً جدید و یک تعریف عالی برای پیکسل یا سایر گوشی های هوشمند اندرویدی خواهد بود.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/googles-pixel-watch-2-falls-to-a-new-low-of-300-102522276.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/googles-pixel-watch-2-falls-to-a-new-low-of-300-102522276.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *