پیکسل ۶ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی نکنید، ممکن است آجر باشد

دارندگان سری پیکسل ۶، در حال حاضر مراقب گوشی های خود باشید. یک باگ در روزهای اخیر ظاهر شده است که کاملاً جدی است و ممکن است منجر به خراب شدن گوشی شما شود.

در انجمن کمکی Pixel Phone گوگل، تعداد فزاینده‌ای از کاربران پست‌هایی را منتشر می‌کنند تا به Google اطلاع دهند که تلفن‌های Pixel 6، Pixel 6 Pro و Pixel 6a آن‌ها پس از انجام بازنشانی کارخانه‌ای، اکنون خراب شده‌اند.

که در یک رشته که در ۲۳ ژوئن شروع شد، کاربری گفت که سعی کرده است دستگاه خود را به حالت کارخانه بازنشانی کند، اما سپس روی صفحه بوت با یک خطا گیر کرد که فقط به آن اجازه می‌دهد به حالت بازیابی بازگردد. چندین نفر به این تاپیک پیوسته اند تا اتفاقات مشابهی را گزارش کنند. در واقع، بسیاری از کاربران آن را به گوگل گزارش کردند که پس از تشدید این موضوع وارد تاپیک شدند تا تأیید کنند که این یک باگ شناخته شده است. هنوز خبری در مورد رفع مشکل وجود ندارد.

متأسفانه، گوگل هنوز نگفته است که علت چیست، چه نرم‌افزاری باید استفاده کنید تا این اتفاق بیفتد. دیگران در اشتراک فرعی اندروید بتا زنگ زده اند، بنابراین ممکن است ساخت های کاملاً پایدار را اجرا نکنند.

ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با اصلاحی از Google گزارشی را ارائه کنیم. تا آن زمان، از Pixel 6 خود راحت باشید.

// مسائل فنی امروز


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/01/dont-factory-reset-your-pixel-6-it-may-brick/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *