پیکسل ۹ می‌تواند «گوگل هوش مصنوعی» و ۳ ویژگی جدید بزرگ را راه‌اندازی کند

عرضه پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو بدون شک دارای تمرکز شدید هوش مصنوعی خواهد بود. گوگل فقط یک کل هزینه کرد Google I/O چیزی جز هوش مصنوعی و برنامه هایی که آنها معتقدند در آینده نزدیک وارد خواهند شد، صحبت نمی کنند. هیچ راهی وجود ندارد که آنها این موضوع را با صحبت های بیشتر هوش مصنوعی در اطراف دستگاه های پرچمدار خود دنبال نکنند. معرفی پیکسل ۹ نیز یک راه اندازی هوش مصنوعی خواهد بود.

طبق یک گزارش جدید، بخشی از این راه اندازی می تواند اولین ورود “هوش مصنوعی گوگل” باشد. هوش مصنوعی گوگل در اصل نام تمام جادوهای هوش مصنوعی خواهد بود که پیکسل می تواند انجام دهد، زیرا زیر هوش مصنوعی گوگل Gemini قرار دارد، هوش مصنوعی که بسیاری از تلفن های اندرویدی از قبل به آن دسترسی دارند.

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Android Authority این هوش مصنوعی گوگل را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها نشان می‌دهد که شامل Gemini، Circle to Search، Add Me، Screenshots و Studio است. این ۳ مورد نهایی در لیست مواردی هستند که ممکن است هنگام راه اندازی هوش مصنوعی گوگل جدید باشند.

همه این ویژگی های جدید چه کار می کنند؟ صادقانه بگویم، ما واقعا نمی دانیم، اما این چیزی است که اسکرین شات می گوید:

  • من را اضافه کن: مطمئن شوید که همه در یک عکس گروهی قرار دارند
  • اسکرین شات ها: اطلاعات مورد نیاز خود را از اسکرین شات ها بیابید
  • استودیو: تو تصورش کن پیکسل آن را ایجاد می کند.

از آنجا که ما هیچ اطلاعات دیگری برای ادامه دادن نداریم، همه فقط حدس می زنند که اینها چه می توانند باشند. ویژگی «افزودن من» به نظر می‌رسد که گوگل ممکن است راهی برای گنجاندن افرادی در عکسی ایجاد کند که ممکن است در اطراف یک رویداد بوده باشند، اما عکس گروهی بزرگ را از دست داده باشند. این عجیب و وحشتناک است، اما شاید عالی باشد؟ در مورد «Screenshots»، این می‌تواند ویژگی‌ای باشد که در آن Google تمام اسکرین‌شات‌هایی را که تا به حال گرفته‌اید بررسی می‌کند و داده‌های مربوط به زمانی را که اسکرین‌شات گرفته‌اید پیدا می‌کند تا نتایج را بازگرداند. و در نهایت، «Studio» می‌تواند یک ابزار داخلی تولید تصویر یا ویدیو باشد، فراتر از سازنده کاغذدیواری که اکنون گوشی‌های پیکسل دارند.

من هنوز در حال پردازش این ایده ها هستم در حالی که سعی نمی کنم بیش از حد درگیر درست بودن حدس هایمان باشم. نکته اصلی در اینجا فقط باید این باشد که پیکسل ۹ قرار است یک اصطلاح هوش مصنوعی به نام Google AI را معرفی کند. گوگل می تواند کارهای زیادی با آن انجام دهد.

منتظر ۱۳ آگوست باشید.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/02/pixel-9-google-ai-features-leak/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *