چرا برخی از مردم هنوز هیبریدی ها را به خودروهای الکتریکی ترجیح می دهند

مطالعات نشان می‌دهد که اگر MSRP بالاتر برای وادار کردن خریداران بالقوه EV کافی نباشد اضطراب محدوده و فقدان زیرساخت های شارژ همچنان مهمترین نقطه ضعف مالکیت EV است. در حالی که بیشتر خودروهای الکتریکی برد بیش از حد کافی برای رفت و آمدهای کوتاه دارند، در سفرهای جاده ای برون مرزی داستان متفاوت است.

رانندگان باید از قبل آماده شوند و در مورد ایستگاه‌های شارژ موجود در طول مسیر تحقیق کنند، و این کار برای اکثر خریدارانی که باک بنزین را در کمتر از پنج دقیقه پر می‌کنند بسیار دشوار است. به همین دلیل است که خودروسازان جدید و قدیمی از تسلا استفاده می کنند استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS)همانطور که این خودروساز آمریکایی خودروهای برقی با زیرساخت های سوپرشارژ شروع طولانی دارد.

اما با یک هیبرید، مصرف کنندگان نیازی به شارژ مجدد ندارند (به جز در یک پلاگین هیبریدی یا PHEV)، و هیبریدی ها هیچ منحنی یادگیری ندارند و به راحتی رانندگی می شوند مانند اتومبیل های بنزینی. دولت ایالات متحده از این امر آگاه است و دولت بایدن اختصاص ۷٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ را برای تعمیر و ساخت “شبکه ای از ایستگاه های شارژ EV در امتداد کریدورهای سوخت جایگزین تعیین شده، به ویژه در امتداد سیستم بزرگراه بین ایالتی” اعلام کرده است.

خودروهای برقی آینده حمل و نقل هستند، اما چند مانع دیگر وجود دارد که باید بر آن غلبه کرد. در این بین، هیبریدی ها حد وسط بین خودروهای معمولی ICE و EV هستند و بخشی از اکوسیستم برای خریدارانی خواهند بود که به دنبال کاهش ردپای کربن خود بدون غوطه ور شدن کامل EV هستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1440322/hybrids-over-evs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *