چرا به دنبال افزایش قیمت از Verizon یا T-Mobile تغییر می‌کند؟

تغییر در ایالات متحده به سیستم ۳ حامل دقیقاً نشان می دهد که چرا داشتن انتخاب های کمتر و رقابت کمتر برای مصرف کنندگان بد است. برخی از ما مطمئناً نگران افزایش قیمت‌ها پس از ادغام T-Mobile و Sprint در سال ۲۰۲۰ بودیم، حتی اگر T-Mobile متعهد شد که در سه سال اول این کار را انجام ندهد. اکنون که دوره اولیه بدون افزایش تمام شده است، خوب، حدس بزنید چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

در هفته‌های اخیر، T-Mobile شروع به اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد طرح‌های نیمه قدیمی‌تر کرد که باید بیشتر بپردازند. در بعضی موارد، مردم ۵ دلار بیشتر برای هر خط پرداخت خواهند کرد، در حالی که سایرین با افزایش ۲ دلاری در هر خط مواجه شدند. برای افرادی که دارای چندین خط در طرح T-Mobile هستند، صورتحساب آنها می تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد. مشتریان هستند به درستی از وضعیت عصبانی شده است.

این افزایش اصلا تعجب آور نیست. در این مورد صحبت کردیم وقتی شمارش معکوس ۳ ساله شروع شدکه T-Mobile بیش از این ۳ سال هیچ تعهدی نداشت و واقعاً انجام خواهد داد فقط متعهد شوید که قیمت ها را پایین تر از سایرین نگه دارید. و از بسیاری جهات، حتی با افزایش قیمت، قیمت های پایین تری نسبت به Verizon دارند. با این حال، لحظه ای که ادغام آنها با Sprint رسمی شد، همه ما می دانستیم که چه چیزی در راه است.

اکنون T-Mobile در افزایش قیمت اخیر تنها نیست. Verizon قیمت طرح‌های ۵G Do/Get/Play More را افزایش داد ۴ دلار در هر خط در ابتدای ماه مارس. آنها سپس این افزایش را دنبال کردند طرح ساعت هوشمند خود را به ۱۵ دلار رساندند، افزایش ۵ دلاری در ماه. ورایزون یک شرکت کننده دائمی در افزایش قیمت در طرح های قدیمی تر است.

تصور می‌کنم برخی از این افزایش قیمت‌ها شما را مجبور کرده است (یا حداقل وسوسه می‌کنید) احتمالاً برای صرفه‌جویی در هزینه یا صرفاً به این دلیل که احساس می‌کنید در حق شما ظلم شده است، به اپراتور دیگری نگاه کنید. با انتخاب های کمتری که اکنون دارید، ممکن است به راحتی در قبض بی سیم خود صرفه جویی نکنید، به خصوص اگر از یک اپراتور بزرگ استفاده کنید. خوشبختانه، (در حال حاضر) هنوز تعداد زیادی از بازیکنان اعتباری وجود دارند که برنامه‌های چند خطی را ارائه می‌دهند، از شبکه‌های ۳ بزرگ استفاده می‌کنند و امتیازات خوبی ارائه می‌دهند که آنها را جایگزین‌های خوبی می‌کند.

برای کسانی که از Verizon یا T-Mobile استفاده می کنند، آیا تصمیم گرفته اید که تغییر دهید؟ کجا رفتی؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/31/have-verizon-and-t-mobile-price-increases-pushed-you-to-switch-plans-or-carriers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *