چرا ما فورد اکسپلورر هیبریدی ۲۰۲۴ را نخواهیم دید

چرا ما فورد اکسپلورر هیبریدی ۲۰۲۴ را نخواهیم دید

با این حال، اگر اتفاقاً بخشی از خرید وسیله نقلیه برای یک سازمان اجرای قانونفورد نسخه های هیبریدی از فورد پلیس رهگیر (که اساساً یک اکسپلورر کمی تخصصی تر و قوی تر است) ارائه خواهد کرد. فورد پلیس رهگیر، که از سال ۲۰۲۰ به‌طور قابل توجهی به‌روزرسانی نشده است، رتبه‌بندی اسب بخاری مشابه مدل غیرنظامی را ارائه می‌کند.

به گفته فورد، فناوری پیشرانه هیبریدی به خوبی به وظایف پلیس کمک می کند. یک ماشین معمولی مجهز به تمام فناوری های روشنایی و نظارتی نیست که یک رهگیر پلیس به آن نیاز دارد. چنین سیستم هایی باتری را تحت فشار قرار می دهند و موتور را مجبور می کنند در مدت زمان طولانی در حالت غیرفعال در حالت آرام آرام بماند. رهگیرهای هیبریدی فورد از این مشکل رنج نمی برند زیرا سیستم هیبریدی آن بار الکتریکی سنگین را تحمل می کند. یک فورد اکسپلورر معمولی ممکن است فقط یک بار (یا هرگز) در طول عمر خود نیاز به اجرای یک سیستم PA یا چراغ های اضافی و یک کامپیوتر داشته باشد. برای Interceptors، باید این کار را تمام روز، هر روز انجام دهد.

در همان بیانیه به Green Car Reports، مایک لوین همچنین خاطرنشان کرد که پیشرانه‌های غیرهیبریدی برای Explorer، EcoBoost چهار سیلندر و EcoBoost V6 بسیار محبوب‌تر از گزینه هیبریدی سازگار با محیط زیست هستند. احتمالاً در وهله اول زمان زیادی برای این دنیا نبود.


منبع: https://www.slashgear.com/1458883/why-we-wont-see-2024-ford-explorer-hybrid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *