چه اتفاقی برای موتورسیکلت های کنفدراسیون افتاده است؟

چه اتفاقی برای موتورسیکلت های کنفدراسیون افتاده است؟

چمبرز اعتراف کرد که نام کنفدریت با توجه به ارتباط آن با جنگ داخلی، زمانی که صحبت از بازاریابی به میان می‌آید، مسئله‌ای است. او گفت: “من فکر می کنم ما با این نام تجارت زیادی را از دست دادیم.” ما فرصت‌های برندسازی را از دست داده‌ایم. بنابراین، زمان بازنشستگی آن فرا رسیده است.»

اعلام تغییر نام مدت کوتاهی پس از تظاهرات خشونت آمیز نئونازی ها در شارلوتزویل، ویرجینیا منتشر شد که در سال ۲۰۱۷ به تیتر اخبار سراسر کشور تبدیل شد.

چمبرز همچنین با توجه به افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه برقی روی دیوار، از این فرصت استفاده کرد و با Zero Motorcycles مستقر در سانتا کروز، کالیفرنیا، شریک شد. این سرمایه گذاری جدید به نام گلن کورتیس، مسابقه دهنده و سازنده موتور سیکلت، Curtiss Motorcycles نامگذاری شد. او در سال ۱۹۰۷ با یکی از موتورسیکلت های خود رکورد سرعت زمینی را ثبت کرد و سپس تلاش های خود را به سمت صنعت هوانوردی در حال ظهور سوق داد.

ارنست لی کپیتال مالکیت معنوی برند کنفدراسیون را خریداری کرد و لی گفت درایو در ایمیلی مبنی بر اینکه او می خواهد جنجال پیرامون نام کنفدراسیون را از دوچرخه های شرکت جدا کند. او نوشت: “برند Confederate همه چیز را با نوآوری و اصالت دارد. ما می خواهیم این سنت را در Confederate ادامه دهیم. ساخت دوچرخه‌های بدیع و اصیل که جمعیت را به هر کجا که سوار می‌شوند جلب می‌کند.» مالکان جدید کنفدراسیون نام برند را در سال ۲۰۲۰ به Combat Motors تغییر دادند.


منبع: https://www.slashgear.com/1445828/what-happened-to-confederate-motorcycles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *