چه اتفاقی برای IcyBreeze از فصل هفتم Shark Tank افتاد؟

چه اتفاقی برای IcyBreeze از فصل هفتم Shark Tank افتاد؟

در طول قسمت “Shark Tank”، مشخص شد که یکی از بنیانگذاران، Dave Yonce، بنیانگذار SolarWinds، یک شرکت نرم افزاری و فناوری اطلاعات است که اکنون به صورت عمومی در بازار سهام با ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار معامله می شود. همینطور Solarwinds در هک مایکروسافت ۲۰۲۰ درگیر شد این امر بر چندین سازمان دولتی تأثیر می گذارد.

یونسه شخصاً بیش از ۵ میلیون دلار از پول خود را در IcyBreeze سرمایه‌گذاری کرده بود، که باعث می‌شد کوسه‌ها نیت صاحبان کسب‌وکار را حتی در نمایشگاه زیر سوال ببرند. او توضیح می داد که بیشتر به دنبال یک مشارکت استراتژیک است تا بودجه حیاتی.

پس از نمایش، به نظر می رسد که دو نفر از سه بنیانگذار اصلی در نهایت از شرکت کنار خواهند رفت. اندرو جنکینز در ژانویه ۲۰۱۶ به عنوان مدیرعامل کنار رفت، که – جالب اینجاست که همان ماهی بود که بخش IcyBreeze در “Shark Tank” پخش شد. جیسون شاکلفورد نیز در دسامبر ۲۰۱۷ سازمان را به عنوان مدیرعامل ترک کرد تا به تلاش‌های دیگر برود.

اگرچه تائید نشده است، اما دیو یونس احتمالاً برای مدتی با این شرکت در ارتباط بود، اگرچه او تمایل دارد مشخصات خود را پایین نگه دارد. امروز، مدیر عامل و رئیس IcyBreeze جان برینکمن است و هنوز مشخص نیست که آیا Yonce همچنان در این امر نقش دارد یا خیر.


منبع: https://www.slashgear.com/1484024/what-happened-icybreeze-shark-tank-season-7/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *