چگونه محدوده فولکس واگن ID.4 2023 با سایر شاسی بلندهای الکتریکی مقایسه می شود

VW ID.4 نسبت به قیمت، محدوده مناسبی را ارائه می‌کند، اما رقبای آن می‌توانند با یک بار شارژ کامل بیشتر از این پیش بروند. به عنوان مثال، فورد موستانگ Mach-E Select RWD برد ۲۴۷ مایلی را ارائه می دهد، در حالی که Mach-E Premium با RWD و باتری با برد طولانی مدت ۳۰۳ مایل قبل از شارژ مجدد خوب است. در همین حال، کیا EV6 Wind RWD به برد ۳۱۰ مایلی دست می یابد که برای نوع دو موتوره AWD به ۲۸۲ مایل کاهش می یابد.

تسلا مدل Y برای مدت طولانی استاندارد شاسی بلندهای متوسط ​​برقی دوربرد بوده است، اما رقابت در حال افزایش است. مدل پایه Y RWD 260 مایل تخمین زده شده توسط EPA را طی می کند، در حالی که یک مدل دوربرد دو موتوره تا ۳۳۰ مایل را طی می کند. از سوی دیگر، Chevy Bolt EUV با ارزش دارای یک باتری ۶۵ کیلووات ساعتی، یک موتور الکتریکی تکی در جلو و تا ۲۴۷ مایل برد است.

فولکس واگن به طور کامل از وضعیت دشوار ID.4 در برابر نزدیک ترین دشمنان خود آگاه است، بنابراین مجموعه ای جامع از به روز رسانی ها را برای رفع کاستی های آن ارائه کرد. تمام VW ID.4 ها برای مدل ۲۰۲۴ دارای قدرت و برد هستند، با مدل RWD دارای موتور الکتریکی ۲۸۲ اسب بخاری (جهشی قابل توجه از ۲۰۱ اسب بخار قبلی) و ۳۳۰ اسب بخار برای انواع AWD. علاوه بر این، فولکس‌واگن ادعا می‌کند که تعداد برد از ۲۶۳ به ۲۹۱ مایل افزایش می‌یابد که به کاهش فاصله در برابر خودروهای الکتریکی تسلاس، شوریس، کیاس و فورد موستانگ کمک می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1476596/volkswagen-id-4-s-range-compared-other-electeric-suvs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *