چگونه نتفلیکس استرالیا را به صورت رایگان تماشا کنیم

۴۹% پس انداز: با ExpressVPN نتفلیکس استرالیا را از هر کجای دنیا انسداد کنید. اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — ۴۹ درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است.


بنابراین شما علاقه مند به دسترسی به نتفلیکس استرالیا هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید یک VPN سازگار با جریان است. این سرویس‌های محبوب می‌توانند محدودیت‌های جغرافیایی را برای باز کردن محتوای جایزه از سراسر جهان دور بزنند.

فرآیند سریع و آسان با یک VPN سازگار با جریان.

چگونه نتفلیکس استرالیا را به صورت رایگان تماشا کنیم

VPN ها می تواند آدرس IP واقعی شما را مخفی کند و به یک سرور امن در کشور دیگری متصل شود. این فرآیند ساده، سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس را فریب می‌دهد تا به نمایش‌ها و فیلم‌هایی دسترسی داشته باشید که معمولاً در آن مکان قفل می‌شوند. با این هک می توانید نتفلیکس استرالیا را از خارج از کشور رفع انسداد کنید:

  1. برای یک VPN سازگار با جریان ثبت نام کنید (مانند ExpressVPN)

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در استرالیا متصل شوید

  4. وارد نتفلیکس شوید

  5. نتفلیکس استرالیا را از هر کجای دنیا تماشا کنید

این بهترین VPN ها برای Netflix رایگان نیستند، که مایه شرمساری است. با این حال، همه چیز از بین نمی رود، زیرا اکثر بهترین خدمات آزمایشی رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند. با استفاده از این پیشنهادات، می‌توانید نتفلیکس استرالیا را بدون تعهد کامل به پول نقد خود رفع انسداد کنید. واضح است که این یک راه حل بلندمدت نیست، اما این فرصت را به شما می دهد تا به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و بدون هیچ هزینه ای، آن را پخش کنید.

اگر می‌خواهید دسترسی دائمی به نتفلیکس استرالیا داشته باشید، باید مشترک بمانید. خوشبختانه، شما می توانید صرفه جویی ۴۹% در بهترین VPN برای Netflix.

بهترین Netflix VPN چیست؟

امثال NordVPN و CyberGhost VPN گزینه های قابل اعتمادی برای رفع انسداد سایت های جریان هستند، اما رقابت با آنها دشوار است. ExpressVPN. این سرویس سازگار با پخش جریانی با ارائه تعدادی از مزایا در زمینه پخش جریانی پیشرو است:

  • سرورها در ۹۴ کشور از جمله استرالیا

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست شدید عدم ورود به سیستم

  • سرعت پخش سریع بدون فشار

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد که ۴۹٪ در قیمت لیست صرفه جویی می کند. این طرح تخفیف دار شامل سه ماه پوشش اضافی و یک سال پشتیبان گیری ابری نامحدود به صورت رایگان است. مشترکین همچنین ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه سخاوتمندانه دریافت می کنند.

Netflix استرالیا را به صورت رایگان با ExpressVPN رفع انسداد کنید.

موضوعات
امنیت سایبری
نتفلیکس
جریان

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/how-to-watch-australian-netflix-for-free

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *