چگونه ویجت Dino-Game Google Chrome را به صفحه اصلی اندروید خود اضافه کنید

چگونه ویجت Dino-Game Google Chrome را به صفحه اصلی اندروید خود اضافه کنید

برای اجرای بازی دایناسور Chrome در هر زمان که بخواهید، باید یک ویجت را به صفحه اصلی خود پین کنید. اما ابتدا باید مطمئن شوید که اپلیکیشن گوگل کروم در گوشی یا تبلت اندرویدی شما به روز است. می‌توانید این کار را با راه‌اندازی فروشگاه Play، ضربه زدن روی نماد نمایه‌تان در گوشه سمت راست بالای صفحه، و رفتن به مدیریت برنامه‌ها و دستگاه > به‌روزرسانی‌های موجود انجام دهید. به‌روزرسانی‌های Google Chrome را بررسی کنید و در صورت وجود روی «به‌روزرسانی» ضربه بزنید.

هنگامی که Chrome را با آخرین به‌روزرسانی‌ها درخشیدید، این مراحل را دنبال کنید تا بازی دایناسور را به عنوان یک ویجت به صفحه اصلی خود اضافه کنید:

  1. روی یک فضای خالی در صفحه اصلی تلفن خود فشار طولانی دهید و روی «ابزارک ها» ضربه بزنید.
  2. به پایین بروید تا بخش Chrome را پیدا کنید، جایی که ویجت های موجود برای مرورگر را پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی نماد برنامه Google Chrome را طولانی فشار دهید و منوی ابزارک‌های آن را مستقیماً انتخاب کنید.
  3. فهرست را گسترش دهید و هنگامی که ویجت «Chrome Dino» را دیدید، آن را لمس کرده و نگه دارید تا به صفحه اصلی خود اضافه کنید.
  4. اکنون باید ویجت را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید. با ضربه زدن روی آن شما را به کروم هدایت می‌کند و می‌توانید با ضربه زدن روی دایناسور شروع به بازی کنید.

توجه داشته باشید که نام و مراحل دقیق منو ممکن است از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر متفاوت باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1494442/add-chrome-dino-game-widget-to-home-screen-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *