چگونه چشم انداز یک مرد منجر به یکی از بهترین موتورسیکلت های BMW R90S شد

چگونه چشم انداز یک مرد منجر به یکی از بهترین موتورسیکلت های BMW R90S شد

باب لوتز خلبان تفنگداران دریایی دومین شغل فوق العاده ای در دنیای خودرو داشت که تقریباً پنج دهه طول کشید. تنها در سال ۱۹۸۶، او از معاون اجرایی عملیات کامیون در فورد به معاون کرایسلر منتقل شد. در مصاحبه ای در اوت ۲۰۲۲، با توجه به هاگرتیلوتز ۹۰ ساله ابراز تمایل کرد که “از او به عنوان مردی یاد شود که تمام تلاش خود را کرد تا ماشین‌ها و کامیون‌هایی بسازد که واقعاً مشتری را خوشحال کند، نه اینکه حداقل حداقل را به آنها بدهد.” به نظر می‌رسد که حداقل برای لوتز در دنیای موتورسیکلت نیز کافی نیست.

لوتز گفت، با توجه به ماجراجویی سواربه نظر می‌رسد که موتورسیکلت‌های بی‌ام‌و در زمان ورود او به صحنه، چیزی شبیه به فکر قبلی بود: “زمانی که در سال ۷۲ به BMW پیوستم، این شرکت سالانه حدود ۲۰۰۰۰۰ خودرو و تنها ۱۰ تا ۱۲۰۰۰ موتورسیکلت می‌ساخت.” تقاضا محدود بود و سود بخش نیز محدود بود. بسیاری از این، به گفته لوتز، نتیجه عدم تمرکز در بازوی موتورسیکلت این شرکت بود.

در نتیجه، و در مواجهه با موفقیت امثال کاوازاکی z1 در آن زمان، لوتز می دانست که باید مسئولیت را بر عهده بگیرد و چیزی خاص را با بخش موتورسیکلت BMW تولید کند. این کار را حتما انجام داد.


منبع: https://www.slashgear.com/1466618/r90s-bmw-history-hans-muth/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *