چگونه گسترش «دوستان نزدیک» اینستاگرام به پست‌ها می‌تواند نشانگر یک استراتژی جدید برای افزایش رشد باشد.

برنامه اینستاگرام در آیفون اپل.

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی «دوستان نزدیک» برای فید اصلی است.

Jaap Arriens/NurPhoto از طریق Getty Images


این داستان به طور انحصاری در دسترس مشترکین Insider است.
یک خودی شوید و همین الان شروع به خواندن کنید


  • این شرکت تایید کرد که اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی «دوستان نزدیک» برای فید است.
  • مانند «دوستان نزدیک» در استوری های اینستاگرام، کاربران می توانند پست ها را با مخاطبان کمتری به اشتراک بگذارند.
  • این ویژگی فقط در کشورهای منتخب در حال آزمایش است – اما می تواند یک تغییر دهنده بازی برای برنامه باشد.

حالم از جابجایی بین اینها چندین اکانت اینستاگرام آیا آن را طوری ساختید که بتوانید آزادانه تر – و به صورت خصوصی – محتوا را با نزدیک ترین دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید؟

من هم همینطور.

و اینستاگرام نیز به نظر می رسد که در حال جذب است. این پلتفرم متعلق به متا شروع به آزمایش قابلیتی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را در فید خود برای مخاطبان «دوستان نزدیک» پست کنند – شبیه به ویژگی Close Friends که برنامه برای داستان‌ها عرضه کرد.

یکی از سخنگویان متا در ایمیلی به اینسایدر گفت: «ما در حال آزمایش توانایی افراد در کشورهای منتخب برای اشتراک‌گذاری پست‌های فید با دوستان نزدیک خود هستیم. “ما همیشه در حال بررسی راه های جدیدی برای جامعه خود هستیم تا خود را ابراز کرده و در اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم.”

این ویژگی برای اولین بار در اوایل سال جاری پس از یک توسعه دهنده ایتالیایی تلفن همراه شایع شد الساندرو پالوزی مهندسی معکوس کرد کد اینستاگرام که آن را فاش می کند. در ماه سپتامبر، یک اسکرین شات ویژگی ظاهر شده در بریتانیا پس از انتشار پستی درباره ابزار جدید، کارشناس اینفلوئنسر مارکتینگ و مدرس UCLA Extension، لیا هابرمن، در رسانه های اجتماعی منتشر شد.

یک تجربه خصوصی تر در اینستاگرام ممکن است کلید این برنامه باشد تا کاربران بیشتری در برنامه پست کنند.

در ماه ژوئیه، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، به اشتراک گذاشت که کاربران، به خصوص نوجوانان، آنقدر در فید پست نمی‌گذارند.

“اگر به نحوه گذراندن وقت نوجوانان در اینستاگرام نگاه کنید، آنها زمان بیشتری را در DM می گذرانند تا در استوری ها، و زمان بیشتری را در استوری ها صرف می کنند تا در فید.” موسری گفت در یک قسمت از “۲۰ VC“پادکست.

هرچه کاربران بیشتر از اشتراک‌گذاری محتوا در فید اینستاگرام دوری کنند، بیشتر به رقبای برنامه روی می‌آورند تا لحظات صمیمی‌تری را به اشتراک بگذارند و با دوستان تعامل کنند.

اینستاگرام در تلاش برای استفاده از اشتراک گذاری نیمه خصوصی و DM ها تنها نیست. حتی به نظر می‌رسد که TikTok از شکل خصوصی‌تری از شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد. طبق گزارش اخیر Axios که به لیست مشاغل جدید برای ویژگی های اجتماعی و پیام رسانی اشاره می کند.

تلاش اینستاگرام برای گسترش “دوستان نزدیک” می تواند نشان دهنده تغییر بزرگتری در نحوه تفکر این شرکت در مورد آنچه کاربران می خواهند باشد.

متا در حال حاضر به دنبال طرحی است که کاربران اروپایی را برای تجربه بدون تبلیغات در سراسر برنامه های خود – از جمله اینستاگرام، هزینه کند. نیویورک تایمز گزارش داد اوایل این ماه با این طرح اشتراک بالقوه، و همچنین Meta Verified، تصور تجربه اینستاگرام که در آن برای داشتن یک نسخه بدون آگهی و خصوصی تر از اینستاگرام، هزینه می کنید، دشوار نیست.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

اینستاگرام
TikTok
متا

در ادامه بخوانید


منبع: https://www.businessinsider.com/instagram-tests-close-friends-feed-posts-more-private-sharing-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *