چگونه یک Funko Pop بسازیم! از خودتان با استفاده از هوش مصنوعی

DigitalTrends

Funko Pop وجود دارد! تقریباً برای هر شخصیتی قابل تصور است، اما اکنون می توانید یکی از شخصیت های خود را بسازید. در واقع، یک راه آسان برای تولید Funko Pop وجود دارد! نماد چهره خود در طراح مایکروسافت فقط با چند دستور

سرگرمی در آخر هفته زمانی شروع شد که مردم شروع به اشتراک گذاری Funko Pop خود در رسانه های اجتماعی کردند! آواتارهای شکلی که پس از وارد کردن پارامترها در آن ایجاد می‌کنند این موتور سریع. برای استفاده از درخواست باید ثبت نام کرده و وارد Microsoft Designer شوید. ابزار طراحی رایگان هوش مصنوعی مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد که برای کمک به تعدادی از پروژه های خلاقانه به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

Funko Pop! برندی است که حول محور ایجاد مجسمه هایی است که شخصیت های محبوب و افراد مشهور را شبیه سازی می کند. شما می توانید کلکسیون یا طراحی سفارشی Funko Pop! مجسمه های مستقیم از برند ژنراتور در وب‌سایت رسمی محدود است، با این حال، به شما امکان می‌دهد فقط از چند گزینه لباس، لوازم جانبی و همراه انتخاب کنید.

از دست نده

درخواست Microsoft Designer بر اساس مولد AI متن به تصویر Dall-E 3 OpenAI است و اجازه می دهد تا کمی خلاقیت بیشتر از نظر ایجاد مجسمه ها ایجاد شود. کاربران توانسته اند Funko Pop بسازند! آواتارهای مجسمه‌ای که با وارد کردن جزئیاتی که با ویژگی‌های خاص و سبک لباس‌شان مطابقت دارند، شبیه به آن‌ها هستند. نزدیک شدن هرچه بیشتر به سبک لباس پوشیدن شما، معتبرترین نتیجه را ایجاد می کند.

برای خودم، اعلان زیر را وارد می کنم: فیگور فونکو از یک زن آفریقایی، خندان، به نام فیونا، با پیراهن بند اسپاگتی مشکی، ژاکت سبز شکارچی، شلوار جین تنگ مشکی و تخت باله، کتانی بلند تیره. Funko در داخل و خارج یک جعبه Funko سبز و زرد نسخه محدود با متن DRUID DIGITAL نمایش داده می شود که امکان مشاهده شکل، تایپوگرافی، رندر سه بعدی را فراهم می کند. پس زمینه آبی تیره

ژنراتور یک گزینه در سمت چپ دارد که می گوید کل درخواست را ویرایش کنید. این به شما امکان می دهد جنبه هایی از درخواست را که برای شما اعمال نمی شود حذف کنید یا درخواست را مطابق با مشخصات دقیق خود ویرایش کنید. با حفظ برخی از جزئیات درخواست اصلی، چند بار دستور را سرهم کردم و نتایج من چشمگیر بود. لباس هایی تولید کرد که به نظر می رسید مستقیماً از کمد من آمده اند.

DigitalTrends

در نسل قبلی، فراموش کردم که یک جنبه را حذف کنم و اعلان را شامل شود آ ژاکت سبز شکارچی، یک چرم سیاه ژاکت نتایج شامل پیراهن‌های سبز با کت‌های چرمی مشکی، کت‌های چرمی سبز با تزئینات طلایی و کت‌های چرمی مشکی با تزئینات طلایی و سبز بود. بنابراین، سعی کنید تا آنجایی که می توانید درخواست های خود را دوباره بررسی کنید، اما این فرصت نیز وجود دارد که با درخواست های خود خلاق شوید.

ژنراتور از این نظر عجیب است که ممکن است یک نتیجه واحد بدست آورید یا ممکن است چندین نتیجه را انتخاب کنید. برای بهتر دیدن تصویر می توانید روی آن کلیک کنید. همچنین گزینه هایی برای کپی کردن آن در کلیپ بورد، احتمالاً برای چسباندن در Microsoft Designer، یا دانلود آن در دستگاه خود برای ذخیره و اشتراک گذاری وجود دارد. اگر از نتیجه خود راضی نیستید، می توانید با همان فرمان یک آواتار جدید ایجاد کنید یا با استفاده از حباب متن بالا، درخواست را ویرایش کنید.

یوتیوبر EdTech Hustle همچنین اشاره کرد که می توانید به طور مشابه Funko Pop را ایجاد کنید! آواتارهای مجسمه افراد سرشناس با استفاده از نام مستعار به جای نام واقعی آنها. ژنراتور نام های واقعی را به دلیل دستورالعمل های هوش مصنوعی مسئول مایکروسافت رد می کند، اما شما به راحتی می توانید این محدودیت را دور بزنید.

میزبان با استفاده از نام مستعار “Elon X” آواتار ایلان ماسک را با ویژگی‌ها و لباس‌های مخصوص کارآفرین فناوری، مانند پیراهنی با تسلا T ایجاد کرد. «ملکه بی» و توصیف‌کننده‌های پیام من شامل موهای بلوند و یک کت و شلوار طلایی بود.

DigitalTrends

حتی اگر به اندازه ایلان ماسک یا بیانسه معروف نیستید، اگر دنبال کننده آنلاین مناسبی دارید یا در صنعت خود شناخته شده هستید، می توانید متوجه شوید که نام خود را در اعلان مسدود کرده اید. اگر این اتفاق بیفتد، تغییر دادن آن برای دور زدن مقررات نباید مشکلی ایجاد کند.

اگرچه مایکروسافت برای اطمینان از ایمنی هنگام استفاده از هوش مصنوعی تلاش زیادی کرده است، Windows Central اشاره کرد که از آنجایی که این برند مجوز استفاده از محصول و برند Funko را ندارد، این شرکت ممکن است در معرض نقض حق چاپ باشد. مایکروسافت قبلاً با مسائل حقوقی مربوط به شخصیت‌های دیزنی، از جمله بخشی از سازنده تصویر بینگ خود، برخورد کرده است. مایکروسافت استدلال می‌کند که نمی‌تواند نحوه عملکرد کاربران از سرویس را برای ایجاد هنر هوش مصنوعی کنترل کند، که اگر Funko با این درخواست مشکلی پیدا کند می‌تواند مشابه آن باشد.

قابل ذکر است که آواتارها راه‌حل‌های کمی دارند، بنابراین دقیقاً شبیه برندهای Funko نیستند. برخی از فونت Funko استفاده می کنند، اما تاجی که نام تجاری را تکمیل می کند، درج نمی کنند، در حالی که برخی دیگر می گویند Funko، اما نه در تایپ برند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از کلمات گنده‌ای که شبیه نام‌های تجاری هستند.

تشخیص اینکه آیا این عمدی است یا یکی از جنبه های موتور هوش مصنوعی دشوار است، زیرا مدل های زبانی گاهی اوقات با متن مشکل دارند. به طور مشابه، همه لوگوهای پاپ دارای متن ناخوانا قرمز تار هستند که آن را از لوگوی اصلی Funko متفاوت می کند. در هر صورت، مایکروسافت ممکن است بتواند استدلال کند که کوشش خود را برای احترام به حق چاپ Funko انجام داده است.

هیچ کس دقیقاً نمی داند چه کسی این روند را آغاز کرده است، اما در حال حاضر، مردم می توانند با آن سرگرم شوند – تا زمانی که Funko مشکلی نداشته باشد.

توصیه های سردبیران







Funko Pop! برندی است که حول محور ایجاد مجسمه هایی است که شخصیت های محبوب و افراد مشهور را شبیه سازی می کند. شما می توانید کلکسیون یا طراحی سفارشی Funko Pop! مجسمه های مستقیم از برند ژنراتور در وب‌سایت رسمی محدود است، با این حال، به شما امکان می‌دهد فقط از چند گزینه لباس، لوازم جانبی و همراه انتخاب کنید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/how-to-create-funko-pop-of-yourself-using-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *