چگونه Lords of the Fallen از ویژگی‌های فراگیر PS5 استفاده می‌کند، که در ۱۳ اکتبر عرضه می‌شود – PlayStation.Blog

درود بر چراغدار. جمعه آینده، ۱۳ اکتبر، شاهد راه اندازی اربابان افتادگان، اولین بازی ما اینجا در Hexworks است، و امیدواریم لحظات فوق العاده ای را در دنیای حماسی و وحشتناکی که سه سال گذشته را با دقت و وظیفه شناسی در آن گذرانده ایم، داشته باشید. Lords of the Fallen اولین بازی اکشن-RPG است که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است و هنگامی که با قدرت پلی استیشن ۵ و ویژگی‌های منحصر به فرد کنترلر DualSense ترکیب می‌شود، تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد.

Lords of the Fallen یک فانتزی تاریک وسوسه انگیز است که در سرزمین ویران شده Mournstead اتفاق می افتد و یک هزاره پس از اخراج خدای شیطان آدیر از جهان اتفاق می افتد. اما بدیهی است که شر هرگز نمی تواند واقعاً بمیرد. اکنون، فسادی که در حال گسترش است، خبر بازگشت وحشتناک او را می دهد و این به بازیکنان بستگی دارد که ردای Dark Crusader را بپوشند، بر عوامل آدیر غلبه کنند و یک بار دیگر او را تبعید کنند. برای کمک به آن‌ها برای رسیدن به این وظیفه بزرگ، انرژی یک لامپ قدرتمند و ماوراء طبیعی را مهار می‌کنند، یک آیتم با قدرت غیر خدایی که به بازیکنان اجازه می‌دهد از Axion – قلمرو بی‌رحمانه زنده‌ها – به Umbral، قلمرو کابوس‌وار مردگان عبور کنند. ، یکپارچه و در زمان واقعی.

چگونه Lords of the Fallen از ویژگی‌های فراگیر PS5 استفاده می‌کند، که در ۱۳ اکتبر عرضه می‌شود – PlayStation.Blog

در پلی استیشن ۵، می‌دانستیم که می‌توانیم به لطف SSD فوق سریع، دیدگاه خود را از انتقال یکپارچه بین دو جهان ارائه دهیم، اما می‌خواستیم با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که DualSense به ارمغان می‌آورد، تجربه غنی و همه‌جانبه را برای بازیکنان افزایش دهیم. ماشه‌های تطبیقی ​​کنترل‌کننده بی‌سیم DualSense این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا به هر گروه از سلاح‌ها احساس متفاوتی بدهیم، و بازخورد احشایی را از طریق تنظیم سطوح مختلف مقاومت در یک کشش ماشه به بازیکنان می‌دهد، و آنها را قادر می‌سازد تقریباً سلاح را در دستان خود احساس کنند. به عنوان مثال، در حالی که سلاح‌های سبک و کمان‌های ضربدری مقاومت کمتری به آن‌ها دارند، سلاح‌های متوسط ​​و سلاح‌های سنگین به طور فزاینده‌ای قابل استفاده‌تر هستند. کمان‌ها حتی مقاومت بالاتری روی ماشه دارند، و این احساس را تکرار می‌کند که ریسمان را قبل از شلیک یک تیر به سمت وحشت‌های هدف‌دار پیش رو به عقب برمی‌گردانیم.

به خاطر غوطه ور شدن، با کنترلر بی سیم DualSense، بازیکنانی که از حملات با شارژ شدید استفاده می کنند، این شارژ را در نوک انگشتان خود تجربه خواهند کرد. هنگامی که بیشتر ماشه به طور کامل به عقب کشیده شود، متوقف می شود تا زمانی که حمله برای شلیک کامل آماده شود. تنها در این صورت است که بازیکنان می‌توانند ماشه را تا آخر راه عقب بکشند و حمله را با اثری ویرانگر اجرا کنند.

بازخورد لمسی ابزاری حیاتی است که به بازیکنان اجازه می دهد هر حمله سبک و سنگین را احساس کنند. ما اطمینان داده‌ایم که بازیکنان دقیقاً می‌دانند که Dark Crusader چه زمانی از دشمنان ضربه می‌زند یا از طریق آسیب سقوط. آن‌ها همچنین زمانی که برای اولین بار کشته می‌شوند، تغییر از Axiom و Umbral را احساس می‌کنند و طنین ویرانگر رئیس‌های خروشان را تجربه می‌کنند. لامپ فراطبیعی Umbral که همیشه محکم در دست راست قهرمان داستان است، باعث می‌شود سمت راست DualSense در نزدیکی نقاط مختلف در سراسر Mournstead به آرامی غرش کند.

البته، این فقط احساس Lords of the Fallen نیست که ما توانسته ایم از طریق کنترلر بی سیم DualSense ایجاد کنیم و آن را تقویت کنیم، بلکه یک لایه صوتی اضافی نیز هست. سفر خطرناکی که بازیکنان در طول بازی با آن روبرو می شوند، نه تنها از طریق قابلیت های صدای سه بعدی کامل PS5، بلکه از طریق بلندگوی کنترلر نیز قابل شنیدن است، زیرا هر قدمی که Dark Crusader برداشته می شود شنیده می شود. هنگامی که بازیکنان از یک سلاح برای ضربه زدن به دشمنان خود استفاده می کنند – خواه یکی از صدها سلاح غوغا یا برد یا بسیاری از طلسم های جادویی باشد – صداهای منحصر به فرد آنها از بلندگوی کنترلر نیز پخش می شود.

و در نهایت، بلندگوی کنترلر بی سیم DualSense مخزن صداهایی است که از خود لامپ مرموز آمبرال منتشر می شود. این یادگار ماورایی و ماوراء الطبیعه که توسط Dark-Crusader که اکنون در ابتدای بازی جمع آوری شده است، با رخ دادن رویدادهای مختلف برای بازیکنان زمزمه می کند: از نزدیک شدن به نقاط مورد علاقه Umbral در دنیای بازی تا زمانی که از لامپ برای پاره کردن استفاده می شود. بسیاری از روح‌های بدن دشمنان با استفاده از مکانیک Soul Flay و موارد دیگر.

همراه با طراحی صدای غنی و جذاب Lords of the Fallen، این جزئیات صوتی لایه‌ای از عمق بیشتری را به کل تجربه شنیداری می‌آورند، بنابراین وظایف دلهره‌آوری که بازیکنان هنگام عبور از Axiom و Umbral با آن‌ها روبرو می‌شوند، هرگز دورتر به نظر نمی‌رسند.

Lords of the Fallen هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و در تاریخ ۱۳ اکتبر بر روی پلی استیشن ۵ منتشر می شود.


منبع: https://blog.playstation.com/2023/10/06/how-lords-of-the-fallen-harnesses-immersive-ps5-features-out-oct-13/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *