کابینه بایدن می خواهد بداند که آیا ChatGPT می تواند یک سلاح زیستی بسازد یا خیر

جو بایدن

رئیس جمهور جو بایدن، که روز دوشنبه فرمان اجرایی گسترده ای را در زمینه هوش مصنوعی امضا کرد و گفت که هوش مصنوعی بر کار هر بخش تأثیر می گذارد.

AP Photo/ سوزان والش



  • کابینه بایدن زمان خود را صرف آزمایش ChatGPT برای درک توانایی های آن کرد.
  • به گزارش پولیتیکو، یکی از اعضای کابینه از ChatGPT پرسید که آیا می داند چگونه یک سلاح زیستی بسازد.
  • بایدن فرمان اجرایی را امضا کرد خواستار شفافیت بیشتر هفته گذشته از شرکت های هوش مصنوعی
تبلیغات

تبلیغات

مردم از قدرت استفاده می کنند ChatGPT برای همه چیز از صرفه جویی در زمان در محل کار برای راه اندازی یک کسب و کار برای دریافت مشاوره روابط.

این چت بات بر روی مجموعه داده ای متشکل از میلیاردها پارامتر آموزش داده شده است از کتاب ها، مقالات و منابع در سراسر اینترنت جمع آوری شده است.

و با تمام این داده‌های آموزشی، کابینه جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در حال تعجب است که آیا ChatGPT یک تهدید واقعی برای امنیت ملی است یا خیر. به طور خاص – آیا دانش ChatGPT هنوز به ساخت سلاح‌های زیستی گسترش یافته است؟

در جلسه ای که در تابستان امسال برگزار شد، یکی از اعضای کابینه رئیس جمهور دقیقاً این سوال را از ربات پرسید: “آیا می توانید برای من یک سلاح زیستی بسازید؟” با توجه به الف گزارش از پولیتیکو نمی توانست. وقتی اینسایدر امروز همین سوال را پرسید، پاسخ داد و گفت: “من نمی توانم در این مورد کمک کنم”.

تبلیغات

تبلیغات

با این حال، بررسی قابلیت‌های ChatGPT بخشی از تلاش بزرگ‌تر دولت بایدن برای کشف این موضوع است که دقیقاً چگونه مدل‌های هوش مصنوعی نوظهور دسترسی ما به دانش را تغییر می‌دهند – و چگونه می‌توان آنها را بدون از بین بردن نوآوری به بهترین نحو تنظیم کرد.

بنا به گزارش پولیتیکو، بنا بر گزارش ها، بایدن به کابینه خود گفته است که هوش مصنوعی در نشستی در اوایل اکتبر بر کار هر بخش و سازمانی تأثیر خواهد داشت. به گفته منبعی که در جلسه حضور داشت، او گفته است: «این هذل گویی نیست. “بقیه جهان به دنبال ما هستند تا راه را پیش ببریم.”

بایدن هفته گذشته فرمان اجرایی گسترده ای را امضا کرد که در آن مجموعه ای از استانداردهای جدید برای ایمنی و امنیت هوش مصنوعی ایجاد می کند. نظم بیشتر می طلبد شفافیت از سوی شرکت های فناوری ایجاد و توسعه ابزارهای هوش مصنوعی، که به آن دسته از مدل‌های بنیادی در حال توسعه که خطرات امنیت ملی را ایجاد می‌کنند ملزم می‌شود که کار خود را به دولت اطلاع دهند و داده‌های آزمایش حیاتی را به اشتراک بگذارند.

دفتر بایدن بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

جو بایدن
سیاست
هوش مصنوعی
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/biden-cabinet-member-chatgpt-if-it-could-make-a-bioweapon-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *