کادیلاک اپتیک ۲۰۲۴ به عنوان کراس اوور برقی ابتدایی معرفی شد: این چیزی است که ما می دانیم

کادیلاک اپتیک ۲۰۲۴ به عنوان کراس اوور برقی ابتدایی معرفی شد: این چیزی است که ما می دانیم

به عنوان مثال، شورلت بلیزر EV مدل ۲۰۲۴، از Ultium برای پیشرانه کاملاً الکتریکی خود بهره می برد. Chevy پیشنهاد کرده است که با یک بار شارژ تا ۳۲۰ مایل مسافت طی می کند و از پیکربندی دو موتوره خود تا ۵۵۷ اسب بخار نیرو می گیرد. کوچکتر ۲۰۲۴ Equinox EV مقرون به صرفه تر خواهد بود و حداقل ۲۵۰ مایل برد در حال حاضر ادعا شده است.

در همین حال، در بیوک، الکترا E5 برای یک SUV پنج سرنشین نیز از Ultium بهره خواهد برد. این خودروساز می‌گوید که برای چین در نظر گرفته شده است – بدون اینکه در حال حاضر در مورد پرتاب ایالات متحده بحث شود – تا ۳۳۹ مایل بیشتر خواهد رفت. اگرچه این وسیله نقلیه در چرخه آزمایش CLTC اندازه گیری شد، به جای آنچه توسط EPA ایالات متحده استفاده می شد.

بدون دانستن ابعاد، دشوار است بگوییم که کادیلاک Optiq در جاده هر یک از دو شورلت یا بیوک چگونه اندازه می‌گیرد. قیمت شروع Lyriq 58590 دلار (به اضافه مقصد) — تقریباً یکسان است مانند بلیزر EV – نشان می دهد که Optiq 2024 می تواند در براکت ۴۰ هزار دلار باشد. این امر آن را به طور قابل‌توجهی گران‌تر از Equinox EV می‌کند که انتظار می‌رود از حدود ۳۰ هزار دلار شروع شود، اما در کل احتمالاً برای یک خودروی مجهزتر.

کادیلاک قول داده است که در سال ۲۰۲۴ جزئیات و ویژگی های بیشتری را به همراه آن قیمت بسیار مهم کشف خواهیم کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1447527/2024-cadillac-optiq-electric-crossover-revealed-what-we-know/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *