کاربران ChatGPT Plus مشکلاتی را از زمان به‌روزرسانی DALL-E 3 گزارش می‌کنند

از زمانی که OpenAI به‌روزرسانی‌های جدید را اعلام کرد، کاربران ChatGPT در تلاش برای تولید تصاویر هستند.

یکی از سخنگویان OpenAI گفت که همه سیستم ها کاملاً عملیاتی هستند که با آن مطابقت دارد سایت نظارت بر وضعیت. با این حال، بر اساس گزارش، مشکلات گزارش شده حوالی ساعت ۲ بعدازظهر سه شنبه به وقت شرقی افزایش یافت آشکارساز پایین (که همچنین متعلق به شرکت مادر Mashable Ziff Davis است) و همچنان گزارش‌های قطعی زیاد را نشان می‌دهد.

کارمندان Mashable در همان زمان با خطاهایی در تولید تصاویر مواجه شدند. کاربران در زیر ردیت ChatGPT نیز مشکلاتی را گزارش کردند. چندین کاربران به ChatGPT اشاره کردند تصاویر تولید نمی کند با وجود ادغام جدید با DALL-E 3.

با وجود موفقیت آمیز بودن تصاویر برای Saira Mueller، یک ویرایشگر مستقل که با Mashable کار می کند، شب گذشته، ChatGPT امروز بعد از ظهر به او گفت که ظرفیت تولید تصاویر را ندارد.

بعد از اینکه مولر گیجی خود را ابراز کرد و گفت که می تواند، به عقب برگشت، اما در واقع چیزی ایجاد نکرد. درعوض، درباره مواردی که باید در یک درخواست گنجانده شود فکر کرد: «برای ایجاد تصویری از یک منظره واقعی در سیاره دیگر، لطفاً جزئیات خاصی را که می‌خواهید شامل شود، مانند نوع زمین، وجود اجرام آسمانی ارائه کنید. در آسمان، پوشش گیاهی، یا ترجیحات طرح رنگ.”

وقتی مولر پیگیری کرد، یک پیام خطا نشان داد.

کاربران ChatGPT Plus مشکلاتی را از زمان به‌روزرسانی DALL-E 3 گزارش می‌کنند
یک ویرایشگر Mashable در نهایت پس از اینکه ChatGPT موفق به تولید تصویر نشد، یک پیام خطا دریافت کرد.
اعتبار: اسکرین شات: Mashable / OpenAI

در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI در روز دوشنبه، مدیر عامل سم آلتمن اعلام کرد ChatGPT از منوی کشویی انتخاب مدل که دارای گزینه‌های DALL-E، مرورگر اینترنت و افزونه‌ها بود، حذف می‌کند. در عوض همه اینها در رابط استاندارد برای کاربران ChatGPT Plus یکپارچه خواهند شد.

کاربران با ادغام به روز شده کسانی هستند که این مشکلات را تجربه می کنند. هنوز تایید نشده است که آیا OpenAI به روز رسانی ها را به کار گرفته است یا خیر، اما با توجه به جدول زمانی اعلام شده توسط آلتمن دیروز، این موضوع مطابقت دارد.

Mashable برای اطلاعات بیشتر با OpenAI تماس گرفته است و در صورت شنیدن این خبر، این داستان را به روز می کند.

موضوعات
ChatGPT
OpenAI


منبع: https://mashable.com/article/chatgpt-plus-problems-dall-e-3-upgrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *