کارولین الیسون زمانی که در Alameda شروع به کار کرد از سم بنکمن-فرید وحشت داشت.

SBF و کارولین

الیسون به عنوان رئیس سابق پژوهش آلامدا، هم روابط شخصی و هم حرفه ای با سام بنکمن-فرید دارد.

چلسی جیا فنگ/خودی



  • کارولین الیسون نگران این بود که در عرض چند هفته پس از شروع در پژوهش آلامدا مرتکب اشتباه بزرگی شده باشد.
  • او به مایکل لوئیس، زندگینامه نویس سام بنکمن-فرید، گفت که از مدیر عامل “ترس” است.
  • الیسون و SBF از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ یک رابطه حرفه ای و گاهی عاشقانه داشتند.
تبلیغات

تبلیغات

قبل از اینکه کارولین الیسون با دوستی آشنا شود سام بنکمن-فرید، از او می ترسید

او به مایکل لوئیس، که بیوگرافی بنکمن-فرید با نام «بی‌نهایت: ظهور و سقوط یک سرمایه‌دار جدید» منتشر شد، گفت: «من به نوعی از او می‌ترسیدم.

الیسون توسط یک همکار بانکمن-فرید متقاعد شد نوع دوست موثر و آلوم جین استریت، شغل نارضایتی خود را در شرکت وال استریت ترک کرد و در شرکت تجارت کریپتو خود کار کرد. پژوهش آلامداساعت

لوئیس نوشت، تنها چند هفته پس از کنسرت جدید، الیسون با مادرش تماس گرفت و نگران بود که او بزرگترین اشتباه زندگی اش را مرتکب شده باشد.

تبلیغات

تبلیغات

تارا مک اولی، بنیانگذار Alameda، به لوئیس گفت: لوئیس هرج و مرج در شرکت را توصیف کرد: SBF انتظار داشت کارکنانش ۱۸ ساعت در روز کار کنند و “هر چیزی شبیه یک زندگی عادی را کنار بگذارند.”

مک اولی به لوئیس گفت: «او در جلسات حاضر نمی‌شود، هفته‌ها دوش نمی‌گیرد، همه جا با غذاهای قدیمی در اطرافش آشفته می‌شود و پشت میزش می‌خوابد. او مدیریت صفر را انجام داد و فکر می‌کرد که اگر مردم سؤالی دارند، فقط باید از او بپرسند. سپس در رودررویی‌اش با مردم، بازی‌های ویدیویی انجام می‌داد.

الیسون در گذشته گفته است که پیدا کرده است Alameda یک “محیط فوق العاده چالش برانگیز” و اینکه او زمان زیادی را در محل کار می گذراند. او در سال ۲۰۲۱ مدیرعامل شرکت شد.

کتاب لوئیس نیز جزئیات بیشتری را در مورد او فاش کرد رابطه عاشقانه با بنیانگذار FTX.

تبلیغات

تبلیغات

در یک نمونه، بنکمن-فرید یادداشتی برای او نوشت که مزایا و معایب رابطه جنسی با او را در پاسخ به نامه چهار صفحه ای خود در مورد تعاملات گیج کننده آنها ذکر کرد.

به گفته لوئیس، بنکمن-فرید در این یادداشت نوشت: «از بسیاری جهات من واقعاً روح ندارم. “یک استدلال بسیار مناسب وجود دارد که همدلی من ساختگی است، احساسات من ساختگی است، واکنش های صورت من ساختگی است. من احساس خوشبختی نمی کنم. چه فایده ای دارد که با کسی قرار بگیرم که از نظر جسمی نمی توانی خوشحالش کنی؟”

الیسون به لوئیس گفت که SBF می‌گوید که در مورد داشتن رابطه جنسی با او احساس تعارض دارد، اما قبل از اینکه ماه‌ها او را نادیده بگیرد به این کار ادامه می‌دهد.

کار او در Alameda Research زمانی که امپراتوری تجاری رئیس و دوست پسر سابقش منفجر شد، او را مورد بررسی قرار داد. در نتیجه، الیسون با هفت اتهام جنایی روبرو شد او در دسامبر ۲۰۲۲ به جرم خود اعتراف کرد. او هنوز محکوم نشده است.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

سام بنکمن-فرید
ftx
رمزنگاری
تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/sbf-girlfriend-caroline-ellison-terrified-ftx-bankman-fried-biography-reveals-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *