کاهش ویژگی های پیکسل در دسامبر بسته شده است

ممکن است یک هفته کامل یا بیشتر طول کشیده باشد برای شروع عرضه کامل، اما در این مرحله، با فرض اینکه به‌روزرسانی‌ها را با عجله دریافت می‌کنید، باید افت ویژگی دسامبر پیکسل را دریافت می‌کردید. اگر در میان دستگاه‌های دیگر، پیکسل ۵a یا پیکسل ۶ پرو یا پیکسل ۷ یا پیکسل فولد یا پیکسل ۸ پرو دارید، ویژگی‌های جدیدی برای بازی دارید.

این به‌روزرسانی ماه دسامبر Pixel یک به‌روزرسانی بزرگ است، همانطور که هفته گذشته زمانی که گوگل آن را اعلام کرد به آن اشاره کردیم. نه فقط آیا شامل چندین ویژگی جدید می شود؟به روز رسانی سه ماهه است که ۴۰ یا بیشتر اشکال را له می کند. برای کسانی که پیکسل دارند، اینها به‌روزرسانی‌هایی هستند که ما نیز منتظر آن هستیم، زیرا آنها چیزها را تثبیت می‌کنند و اسباب‌بازی‌های جدیدی به ما می‌دهند.

بنابراین ویژگی جدید مورد علاقه شما از این Feature Drop چیست؟

برای پیکسل ۸ پرو صاحبان، شما در حال حاضر هوش مصنوعی در اشکال جدید دارید. گوگل در حال تجهیز ضبط کننده برنامه با مدل جدید Gemini Nano خود، به علاوه می توانید ویدیوها را به سرورهای ابری Google ارسال کنید تا به هوش مصنوعی اجازه دهید آنها را با تقویت ویدیو.

برای بقیه خطوط Pixel، شما پیشرفت کرده اید نور پرتره کنترل‌ها در Photos اکنون و همچنین رفع تاری عکس برای حیوانات خانگی شما شما حتی می توانید از گوشی خود به عنوان وب کم استفاده کنید، تمیز کردن رسیدها شما در Google Drive اسکن می کنید و یک پیش نمایش به سوژه خود نشان دهید اگر Pixel Fold دارید، از عکس آینده آنها.

و برای کسانی که صاحب یک ساعت پیکسلبه روز رسانی که دیروز رها شده است به شما یک گزینه می دهد قفل گوشی Pixel خود را باز کنید با ساعت شما همگام سازی DND و حالت زمان خواب در ساعت اصلی خود و دسترسی به صفحه تماس روی مچ دست

برای دریافت لیستی بصری از ویژگی های جدید و اینکه آیا آنها به گوشی شما می رسند، در اینجا یک تصویر عالی وجود دارد:

کاهش ویژگی های پیکسل در دسامبر بسته شده است

آیا هنوز با هر یک از آن سرگرم شده اید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/13/what-are-you-loving-most-from-the-december-pixel-feature-drop/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *