کاهش ۱۵۰۰ دلاری سامسونگ برای پیش خرید گلکسی Z Fold 6

هنگامی که سامسونگ پس از نمایش سری جدید تاشو در ۱۰ جولای در Unpacked، پیش‌فروش گلکسی زد فولد ۶ را آغاز کرد، انتظار داریم که این معاملات به همان اندازه که تا پایان عمر گوشی خواهد بود، باشد. سامسونگ همیشه ارزش‌های مبادله‌ای را از گیت خارج می‌کند تا شما را بیشتر برای تلفن قدیمی‌تان به ارمغان بیاورد، اعتبارات جایزه اضافه می‌کند و لوازم جانبی تخفیف‌خورده را به شما می‌فرستد تا شما را در لحظه‌ای که همه چیز را اعلام می‌کند، ترغیب کند که ماشه را بکشید. همه علائم در حال حاضر نشان می دهد که آنها همین کار را برای Fold 6 (و احتمالا Z Flip 6) انجام می دهند.

سامسونگ اعلام کرد اوایل هفته بسته‌بندی را باز کرد و به ما گفت که آنها یک بار دیگر سیستم ذخیره معمول خود را انجام می‌دهند تا مردم را هیپ کنند. سیستم رزرو The Fold 6 (اینجا) راهی است برای اینکه سامسونگ بدون تعهد واقعی بداند شما به آن علاقه دارید. همچنین به شما یک اعتبار فوری سامسونگ ۵۰ دلاری می‌دهد تا در صورت تصمیم به خرید Fold 6، از آن استفاده کنید.

علاوه بر اعتبار ۵۰ دلاری، سامسونگ قبلاً به ما گفته است که هنگام خرید گلکسی زد فولد ۶، بیش از ۱۵۰۰ دلار تخفیف خواهد داد.

$۱۵۰۰+ OFF GALAXY Z FOLD 6: برای معاملات پیش‌سفارش گلکسی زد فولد ۶، سامسونگ می‌گوید راه‌هایی برای شما دارد که علاوه بر اعتبار پاداش، «تا ۱۵۰۰+ دلار پس‌انداز کنید». برخلاف سال‌های گذشته، سامسونگ هنوز نحوه دستیابی شما به ۱۵۰۰ دلار کامل را مشخص نکرده است، اما ما می‌توانیم حدس‌های درستی بزنیم.

تصور می‌کنم اگر با یک گلکسی زد فولد ۵ معامله کنید، سامسونگ حداقل ۱۰۰۰ دلار تخفیف ارائه می‌دهد. از آنجا، احتمالاً در نهایت یک تبلیغی با فضای ذخیره‌سازی دوگانه انجام می‌دهند که ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت را با قیمت کمتری به شما می‌دهد. مقدار ذخیره سازی ارزش آن می تواند از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار باشد. پس از آن، بقیه ۱۵۰۰ دلار احتمالاً از اعتبارات اضافی است که به شما می‌دهند تا از سایر دستگاه‌هایی استفاده کنید که در حین خرید شما را «صرفه‌جویی» می‌کنند.

به عبارت دیگر، تا آنجا که من می توانم بگویم، سامسونگ به شما نمی گوید که شما ۱۵۰۰ دلار در یک Galaxy Z Fold 6 پس انداز خواهید کرد، فقط اگر تصمیم به خرید یکی از آن ها داشته باشید و از همه برنامه های آن در زمان قبل استفاده کنید. – سفارشات باز هستند، که ۱۵۰۰ دلار بیشتر در فرصت های پس انداز وجود دارد.

با اعتبار ۵۰ دلاری شروع می شود: صرف نظر از همه این حدس و گمان ها، راه برای صرفه جویی بیشتر در زمان باز شدن پیش خرید Galaxy Z Fold 6 رزرو مکان برای خرید آن است. سامسونگ فقط نام و آدرس ایمیل شما را می‌خواهد تا تأیید کند که علاقه دارید، و سپس از آن آدرس ایمیل برای دریافت ۵۰ دلار اعتبار پاداش در صورت اجرای پیش‌سفارش استفاده می‌کند.

شروع به صرفه جویی در حدود ۱۵۰۰ دلار کنید با زدن این صفحه رزرو.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/27/samsung-drop-1500-off-galaxy-z-fold-6-pre-orders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *